Kukaan käynyt suolihuuhtelussa?
Mua kiinnostaisi käydä, siis ihan hoitolassa. Onko kellään kokemuksia? Paljonko irtosi kuonaa? Onko kivuliasta? Kävitkö kerran vai useammin?
Kommentit (8)
No ei tuo nyt mikään ihmejuttu ole. Eikä se tosiaankaan satu. Itse olen aina ollut 3-4xpäivässä kakkaaja ja yliopistoaikana tein aina tenttiaamuina niin, että otin suihkuletkusta käsiosan irti ja letkulla laitoin suoleen litran, pari vettä. Sen kun tyhjensi, niin ei tarvinnut muutenkin jännittävässä tenttitilanteessa enää keskittyä vessahommien miettimiseen.
Voiko tuollainen olla terveellistä, ts. voiko suoli räjähtää jos sinne ruiskuttaa liikaa vettä?
Ei ole mikään paha juttu todellakaan. Minulle sitä tarjottiin, kun menin synnyttämään v. 2001 ja otin sen mielelläni. Mieluummin sitä tarpeensa pyttyyn huuhtoo, kuin että ne ponnistaessa sitten olisi siellä sun täällä.
Muutama litra haaleaa vettä takapuoleen, ei tunnu pahalta, sitten pidätellään niin kauan kuin voidaan (ehkä 10-15 min) ja eikun astialle. Siinä se. Jälkeenpäin tuntuu kevyemmältä, pöntön tuotoksia en ruvennut todellakaan tutkiskelemaan ;).
En, kukaan terve ihminen ei tarvitse mitään suolihuuhteluita. Jos sellaisen kokee tarvitsevansa niin sitten järjestää itse, muttei niistä ainakaan kannata maksaa pennin hyrrää.
Ihan paskapuhetta on se, että ihmisen suolistoon muka kerääntyisi jotakin*kuonaa*, josta ei pääsisi eroon muuta kuin tällaisilla suolihuuhteluilla. Tuollaiset valehtelijat saisi haastaa kaikki oikeuteen ihmisten harhauttamisesta, valehtelusta ja myöskin huiputuksesta.
Jos jostain ihmeen syystä haluat kokea suolihuuhtelun, se onnistuu kotikonstein näin: Sekoita 2 tl suolaa 1 litraan vettä ja juo haaleana, mieluiten aamulla tyhjään vatsaan, ja pysy vessan lähellä seuraavat pari tuntia.
Hollywoodissahan tuo on ollut melko mainstremiä jo vuosikymmenet. Aikoinaan luin jostain, että Mae West aloitti trendin 30-luvulla puhumalla huuhteluiden puolesta ja sanoi tekevänsä niitä kerran viikossa jotta iho ja elimistö pysyy hyvässä kunnossa.
Kai ne jotenkin tepsii, kun West itse oli noinkin rypytön vielä 80 vuoden ikäisenäkin (aikana ennen plastiikkakirurgiaa):
Käyny suolihuuhtelussa ... irtosi kuonaa?? Onko tämä nyt taas joku entistä hullumpi "terveysvillitys"?
En todella osaa edes kuvitella, että joku ihminen menisi vapaaehtoisesti suolihuuhteluun. Ei nimittäin ole mitenkään miellyttävä kokemus. Sellaisia tehtiin entiseen aikaan synnyttäjille, eikä todella mitään mikrolaxia vaan ämpärillinen vettä peräsuoleen.