Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aikuisen sinkun MUKAVA joulu

Vierailija
30.11.2020 |

Eli kun aikuisia sinkkuja on paljon, niin miten olette viettäneet joulua, niin että on ollut mukavaa, elämäntilanne huomioiden?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Litran verran viskiä, jokunen olut  ja  kasa sikareita.

Samaa linjaa jatketaan muutama päivä.

Vierailija
2/17 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulu on minulle ihan tavallinen vähän pidempi viikonloppu. Lepoa, ruokaa, juomaa, liikuntaa ja leffoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normi vapaapäiviä ovat minulle joulunpyhät, teen ihan samoja juttuja kuin muutenkin. Eli pelaan tietokoneella, katson Netflixiä, juon kaljaa tai viiniä jos tekee mieli, syön jotain pika- tai einesruokaa. En siis juhli mitenkään joulua.

Vierailija
4/17 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istun porukoiden luona vit...ntuneena, koska olen sinkku.

Katson vierestä kiusaantuneena sisarusten ja heidän puolisoidensa iloa.

En edes juo kovin paljoa alkoholia. Se siitä sitten, olis voinu vetää edes kännit...

Vierailija
5/17 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava? Yksin kuten aina ennenkin. Valtava tyhjyyden tunne.

Vierailija
6/17 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan itselleni hyvää viskiä ja juon sitä villasukat jalassa. Lautapelejä kavereiden kanssa. Jotakin herkullista ruokaa. LEPOA.

Vierailija
7/17 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä lähden baariin kavereiden kanssa, mutta tästä aatosta en tiedä. Varmaan juon kotona.

Vierailija
8/17 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paistan pienen kinkun ja kokkailen muutenkin. Pelaan pleikkarilla, saunon, käyn ulkoilemassa, juon viiniä, katon tv:tä ja ehkä tilaan viihdykkeeks jonkun nuoren miehen.

T. Nelikymppinen mamma

Vierailija
9/17 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen lapsesta asti toivonut, että saisin olla joulun ihan yksin, ilman kaikkea hömpötystä ja härdelliä. Ilman ainuttakaan joulukoristetta ja joululaulua. Makaisin sohvassa tekemättä mitään. Valitettavasti en ole vielä sellaista joulua saanut kokea, kun en ole lapseton sinkku. Ehkä joskus tulevaisuudessa.

Vierailija
10/17 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko joulu yksin mukavaa vai ei, yli nelikymppisenä kokeilen nyt koronan takia ensimmäistä kertaa. Aion tehdä suosikkejani jouluruoista, koristeeksi riittää joku joulukukka. Joulussa olen aina pitänyt eniten syömisestä ja kirjojen lukemisesta. Saatan katsoa jonkun joululeffan ja varmasti ainakin joulurauhanjulistuksen ja Lumiukon.

Ei ns. perhejoulukaan paljon poikkea tuosta, sillä suvussamme ei ole lapsia. Joku muu vain tekee ruoat ja on juttuseuraa.

Vierailija
11/17 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kavereiden kanssa yleensä jouluisin. Ei ole hirveästi jouluihmisiä tuttavissa, joten seuraa kyllä löytyy.

Vierailija
12/17 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaan videopelejä netissä kavereiden kanssa äänichatin kera ja syön samalla hieman jouluruokaa, valot pois päältä huoneessa ja koristeltu kuusi valoineen luomassa tunnelmaa.

Vierailija
13/17 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouluruokaa , naposteltavaa, viiniä , piirretyt , joulupukin kuumalinja

Vierailija
14/17 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan viettänyt joulua yksin. Jos sattuisi käymään niin, että yksinolo jotenkin "ahdistaisi" niin lähtisin jouluaattona tervehtimään naapurissa asuvaa yksinäistä vanhusta. Hän ei nimittäin välitä koronaviruksesta. Hän sanoi, että kuolee mieluummin koronaan (hyvien juhlien jälkeen) kuin kärvistelee yksin kotona eristyksissä.

Vierailija
15/17 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos viettäisin sinkkujoulun niin varaisin hyvää ruokaa ja juomaa. Sitten sopisin jonkun sopivan miehen kanssa, että tukee pukkina käväisemään aattoiltana.

Vierailija
16/17 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole enää sinkku, mutta meidän kahden aikuisen ihmisen keskinäinen joulu on parasta. Ei huutavia lapsia, ei kiukuttelevia teinejä, ei murjottavia sukulaisia. Löhötään sohvalla ja katsotaan elokuvia. Syödään kun on nälkä ja jossain kohtaa käydään metsässä kävelemässä.

Tosin ei meillä minun lapsuudessanikaan mitään sukujouluja ollut. Pienessä piirissä ilman hosumista ja hoppua.

Tämän tavan otin mukaani muutettuani yksin asumaan ja puolisonikin tykkää jouluistamme.

Vierailija
17/17 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up