Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Matkabloggaaja Miran jutut Ilta-sanomissa

Vierailija
30.11.2020 |

Onko muut kyllästynyt jo hänen juttuihin. Varsinkin korona-aikaan keskittynyt kirjoittamaan eroavaisuuksia.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ihan ok, mutta kommenttiosioissa on aina paljon kritiikkiä joten ilmeisesti tosi moni muukin non kyllästynyt.

Vierailija
2/9 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllästynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllästynyt. Hän kirjoittaa kokemuksistaan ikään kuin ne olisivat jokin absoluuttinen totuus jonkun maan tai kaupungin olosuhteista, vaikka ovat vain hänen kokemuksiaan.

Lisäksi hän antaa ymmärtää että olisi asunut kymmenissä eri maissa vuosikausia, vaikka ikää vasta n. 40? Joku tuossa yhtälössä tökkii 😂

Vierailija
4/9 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä häntä ruudinkeksijänä

Vierailija
5/9 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi hyvä tietää minkä nimistä blogia ylläpitää. On meinaan aika monta matkabloggaaja miraa

Vierailija
6/9 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne Iltsikan jutut on ainakin todella tyhmiä. Lukijoita aliarvioidaan oikein raskaasti, ikään kuin kukaan muu ei olisi noissa maissa käynyt. Käyminen on toki eri asia kuin pitkään asuminen, mutta nämä jutut on just sitä tasoa minkä huomaa lyhyelläkin visiitillä.

Vierailija
7/9 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka?

Vierailija
8/9 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan täynnä tuon Miran juttuja!!

Olen asunut nyt yhtäjaksoisesti ulkomailla liki 15 vuotta ja sitä ennen vuoden-parin pätkiä muissa maissa.

Voisivat vaihtaa matkabloggaajaa vähän tuoreempiin tapauksiin.

Vierailija
9/9 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa minäkään enää Mitan juttuja, joten skippaan ne nykyään avaamatta koko juttua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan