Teille jotka haluatte Valmiuslakia: ettekö tajua että silloin valta Suomessa keskitetään Sanna Marinille?
Ei kukaan halua että Sannasta tulee yksinvaltias!
Kommentit (16)
Ap: Jos et vihaisi YLE:ä niin siellä on myös selkokieliset uutiset. Onko Breitbartilla ja MV:lläkin? Pitäisikö olla?
Valta Jeesukselle ja Mika Niikolle.
Kyllä lähtee!
No World Economic Forum ainakin haluaa :) silloin totalitarismin vieminen läpi on äärimmäisen helppoa.
Sitä varten olen Sanna Marinin eduskuntaan äänestänyt että hoitaa homman.
Mieluummin Marin kuin Ohisalo, ensimmäinen on kuitenkin järkevämpi puheissaan, vaikka en pidä kummastakaan.
Valta on keskitetty pääministerille suunnilleen Koiviston presidenttikauden alussa.
Valtakunnan johto voisi olla erittäin paljon huonommissa käsissä.
No jos kokkarit olisivat vallassa, meillä olisi jo ihan käytäntö, että paikallisesti työnantaja voi sanel.... sopia, että palkka on 5 euroa tunnilta, ja yhteiskunta maksaa loput. Isorikkaiden ei tarvitsisi maksaa veroja, ja työntekijät voisi potkia pihalle samantien. Tämän suuntaisia puheita on taas alkanut kuulua, että en nyt tiedä, ketkä ne saatanasta ovat.
Nyt kun baarit on kiinni eikä sunnuntaiaamuisin voi enää herätä siiderivalaan viekosta, jotui sitä ottamaan läppärin mahalle ja asian omiin käsiin ja voi että kun Sanna on niin kaunis. Ei ole koskaan tehnyt noin eetvarttia tyhjentää pussit viimeistä pisaraa myöden talouspaperiin. En silti koskaan äänestäisi SDP:tä.
Minä haluisin että Sanna määrää minua. Hän on minun Valtiatar. Teen ihan mitä hän haluaa.
Tuntuu olevan erittäin järkevä ja vastuuntuntoinen henkilö. Toisin kuin eräs rajat kiinni -luisuhartia.
No jospa hänellä olisi halu suojella Suomen peruskoululaisia ja heidän perheitään sekä koulun henkilökuntaa.