Siepin kämppä ankea ja vaarallinen
Mä ihmettelen miten se meni tollasen luukun ostamaan? jotenkin sisustamalla olis vielä saanut jotain pelastettua mutta nyt:
Feikki tiiliseinä, lattia , katto, huonekalut - kaikki samaa kylmää ankeaa valkoista. Tekstiilien ja tyynyjen sijaan noita kauheita heinä- ja risutyynyjä, jotka vaihdetaan lämpimiin tekstiileihin vain silloin kun Sieppi niitä mainostaa. Kauheasti tavaraa tungettu noihin vajaakorkuisiin seinäkomeroihin ja vielä korkealla olevat isot ja verhottomat ikkunat korostavat tuota kalseutta. ja keskellä kattoa roikkuu kummallinen likapyykkipussia muistuttava kapistus.
Ilmeisesti kodikkuutta on tavoiteltu jättikokoisella ja mahtipontisella joulukuusella, joka vaatisi paljon suuremman tilan jotta näyttäisi joltain muultakin kuin pelkästään pöyhkeilevältä.
Ja se kynttiläpaljous: samalla pöydällä lähietäisyydellä toisistaan palaa monta kynttilää vieressään hörhelöheinää, joka ei tarvitse paljoakaan ilmavirtaa, että se olisi liekeissä. Kynttilöitä on tungettu myös sohvan takana olevalle hyllylle, jossa niiden vieressä on pelkästään seinää vasten nojaavia tauluja. jos taulu lähtee luisumaan ja kaataa kynttilän mennessään sohvalle jossa on sopivasti risutyynyjä, niin Sieppi - tai se mitä hänestä jää jäljelle -pääsee takuuvarmasti lööppeihin! Ei kovin kummoinen palomies tuo velipoikansakaan, kun ei saa selvitettyä paloturvallisuus seikkoja sisarelleen!
Kommentit (22)
Yllätyitkö, että kaikilla ei ole sama sisustusmaku kuin sinulla?
Siepillä on sellainen vartalo että pääasia että sänky kestää rynkytyksen.
Ainahan sillä on paloturvallisuus retuperällä
Onneksi ei oo mun naapuri
Vierailija kirjoitti:
Mikäs sun vuoronumerosi on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs sun vuoronumerosi on?
5
Kuvaa varten aseteltuja varmaan?
Mä tykkään siitä syvennyksestä, mutta laittaisin sinne toisen mallisen sohvan
Jos noi kynttilät ovat oikeita, niin toivon tosiaan, että ne palavat vain sen hetken kun kuvia otetaan. Muutenhan tuollainen erittäin runsas ja rönsyilevä pöytäasetelmatyyli elävän liekin kanssa on tosi pelottava yhdistelmä. Ei tarvitse kuin vahingossa sohvalta ylös noustessaan jalalla tönäistä pöydän kulmaa, niin on pari kynttilää nurin ja puoli kämppää tulessa ennen kuin ehtii kissaa sanoa... 😳
Tiiliseinä ja syvennys on ihania.
Sisustus ei ole mun makuun ja lattia ei ole hyvä kun on valkoinen.
Voisi toimia jos kalusteet ei olisi myös valkoisia.
Asunto on Saralle tehty ja hän siitä varmasti tykkää.
Kämppä ja sisustus on ihan ok, mutta nuo kynttilät ja kaikki ne heinät on kyllä aivan hirveä paloriski. Olen aiemminkin kauhulla katsonut noita kynttiläkasoja. Kynttilöitä sängyn vieressä, siitä voi peitolla huitaista ne kumoon jne. Tietysti nuo voi olla vain hetkeksi noin aseteltu, mutta minua ne enemmän ahdistaa kuin tekee kivaa ja leppoisaa tunnelmaa.
Ei kai ne kynttilät ole aitoja? Nykyään tehdään hyvin aidonnäköisiä sähkö (paristo)kynttilöitä, missä liekkikin lepattaa.
Tutulla oli koti täynnä tuommoisia.
Hei se on hänen kotinsa. Aika pitkän haukkumaviestin jaksoit kirjoittaa. Onko sulla tapana haukkua muidenkin ihmisten koteja? Aloituksellasi kerroit vain itsestäsi.
Millon ne heinät menee pois muodista? Toivottavasti pian. Todella tylsä sisustustyyli ja kerää pölyä.
Vierailija kirjoitti:
Kuvaa varten aseteltuja varmaan?
Mä tykkään siitä syvennyksestä, mutta laittaisin sinne toisen mallisen sohvan
Sohvasta on pitänyt irrottaa jalat, että siihen mahtuu istumaan. Nytmistuu lattian rajassa, polvet koukussa ellei pidä jalkoja sohvalla.
Näyttää tosiaan ahtaalta ja ankealta. Kummallisia sisustuselementtejä kämppä pullollaan.
Sieppo vaikuttaa jotenkin yksinkertaiselta ihmiseltä. Tämä ei liene uutinen.
Maksanut 60neliön kämpästä n.450.000€
Munkkisaarenkadulla.
Telakka kadun toisella puolella.
Mutta kun Kaivopuisto on niin lähellä🤗
Vierailija kirjoitti:
Sieppi on söpö.
On on. Mutta tässä se nähdään, että jos ei ole muuta kuin ulkonäkö, se ei pitkälle kanna. Roope jne.
Vierailija kirjoitti:
Millon ne heinät menee pois muodista? Toivottavasti pian. Todella tylsä sisustustyyli ja kerää pölyä.
Oletpas typerys, kun olet hommannut heinät sun muut horsmat, koska ne on MUOTIA...et varmaan tiennyt, että voi sisustaa ihan oman maun mukaan...
Ja sieltä sellaset katkerot.