Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

JOULULAHJAIDEAT 2020

Vierailija
29.11.2020 |

Taas alkaa olla se aika vuodesta kun kaipaisi joululahja ideoita, itse olen jotenkin todella huono mielikuvitukseltani näiden kanssa! Joululahjoja siis ei ole vielä ostettu sukulaisille eli lahjoja aikuisille sisaruksille, sekä omille vanhemmille ja isovanhemmille. Kaikkia ideat otetaan kiitollisina vastaan. Googlea jo käyty läpi, klassisesti etsinnässä lahjoja heille "kenellä on jo kaikkea". Kiitos jo etukäteen!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse haluan lapseltani ja hänen puolisoltaan vain aineettoman lahjan eli lahjoituksen eräälle tietylle eläinsuojelujärjestölle. Näin myös aiempina vuosina. Minusta olisi pelkästään kiusallista jos arvaisin, että he ovat miettineet päänsä puhki jotain ostettavaa minulle, vaikka en tarvitse mitään, en keräile mitään enkä todellakaan halua jotain Kiinassa valmistettua sisustuskrääsää.

Vierailija
2/5 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras lahja on olla antamatta mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse haluan lapseltani ja hänen puolisoltaan vain aineettoman lahjan eli lahjoituksen eräälle tietylle eläinsuojelujärjestölle. Näin myös aiempina vuosina. Minusta olisi pelkästään kiusallista jos arvaisin, että he ovat miettineet päänsä puhki jotain ostettavaa minulle, vaikka en tarvitse mitään, en keräile mitään enkä todellakaan halua jotain Kiinassa valmistettua sisustuskrääsää.

Mutta älä ymmärrä väärin, minusta on ihanaa, että haluat antaa läheisillesi lahjoja ja kyselet vinkkejä. On kuitenkin totaalisen mahdotonta meidän tietää, mistä läheisesi pitävät.

Vierailija
4/5 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain, joka kuluu pois, kuten ruokalahjoja, laadukas oliiviöljy, suklaa, erikoiskahvi, tee, sukat, heijastimet, liukuesteet kenkiin, auton lumiharja...

Vierailija
5/5 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säestystaito

https://hetikeikalle.fi/saesta-3-joululaulua/

Sopii niille joilla on piano, mutta ei soittotaitoa eikä aikaa. Auttaa, jos uskaltaa laulaa yhteislauluja.

Suht edullinen mini-verkkokurssi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme