Miksi Paukki ei ole enää Radio Rockin aamussa??
Kommentit (9)
Taitaa olla nykyään loopilla
Sopi kyl hyvin rockin aamuun - tykkäsin
Vierailija kirjoitti:
Oli liian hyvä ja sehän ei Kuningas Jaajolle sovi. Hänen pitää saada olla tähti.
Mistä lähtien Jaajo muka on ollut Rockilla?
Se alkuperäinen Tytti palaa äitiyslomalta, Paukin homma loppui.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli liian hyvä ja sehän ei Kuningas Jaajolle sovi. Hänen pitää saada olla tähti.
Mistä lähtien Jaajo muka on ollut Rockilla?
Ei ole rockilla, mutta eri kanavalla tekee aamuohjelmaa samaan aikaan, joten on kilpailija siinä mielessä.
Loopilla on ja osaa sanoa, että mä oon Paukki, mahtavaa päivää kaikille Paukilta, Paukki täällä seurananne.
Tyttikin ihan kiva mutta kaipaan Paukin ääntä. Millä kanavalla on?Loop? Täytynee sitten käydä vieraissa kanavissa. Täytyy kyllä tunnustaa että vaihdan aina aamujuontajien jälkeen kanavaa Citylle kun en kestä sitä ärsyttävää Jonea.
Seiska, mulla sama, Korporaation jälkeen vaihtuu kanava! Harri Moisio on <3 <3 <3 Kaikkein parasta oli joskus kun Kim Sainio oli ties missä reissussa vai mitä lie, ja Harri Moision seurana oli Marcelino Maustemakkara - oli ihan parhaita aamuja ne!
Kim Sainio siirtyy HitMix-kanavalle iltapäivälähetysten juontajaksi. Tästä lisää huomenna aamun Korporaatiossa.