Käytättekö maskia julkisella paikalla?
Kommentit (35)
En todellakaan. Naureskelen typerille lampaille jotka mulkoilevat :D Luin että jotain oli tullut joku akka käskyttämäänkin, auta armias, olisin haistattanut v!tut kyllä suoraan.
En. Minä välttelen näitä paikkoja ja jos on pakko mennä, niin hoidan hommat pikana minimi kontaktein.
En käytä. Miettikää nyt oikeasti jos vaikka kasveillekin laitettaisiin jotkut naamarit tai estimet ettei ne voi ottaa happea, mitä kasvulle kävisi? Kauhistuttaa kuinka moni ajattelee että tuo on jotenkin ok ja asia johon täytyy ”tottua”. Haloo! Kyllä ihmisen täytyy saada hengittää vapaasti.
Joo, tänäkin aamuna viideltä seison senaatintorilla yksin maski päällä.
Tuntui heti niin paljon turvallisemmalta.
Mukavan huppelisen hiilidioksidiöveriannostus/ happivajaustilaaan pääsee ilman maskiakin, mm puhaltelemalla rajusti
Vierailija kirjoitti:
En. Minä välttelen näitä paikkoja ja jos on pakko mennä, niin hoidan hommat pikana minimi kontaktein.
Samoin, mutta lisäksi maski.
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan. Naureskelen typerille lampaille jotka mulkoilevat :D Luin että jotain oli tullut joku akka käskyttämäänkin, auta armias, olisin haistattanut v!tut kyllä suoraan.
Naureskeletko vielä teho-osastolta jos olet saanut vakavan koronan? Kannattaa muistaa miten kallisarvoinen asia terveys on, monet pitävät sitä itsestäänselvyytenä.
Se tuntuu vähän kiinalaiselta vesikidutukselta. Ei voi tottua. Ei oo luonnollisen tuontoisen oloinen koppa tuossa näkökentässä ja sameaa ilmaa täytyy kierrätellä keuhkoissaan ja siitä koettaa virkistyä
Käytän jos olen paikassa jossa en pysty pitämään etäisyyttä ihmisiin.
tyhfty kirjoitti:
Se tuntuu vähän kiinalaiselta vesikidutukselta. Ei voi tottua. Ei oo luonnollisen tuontoisen oloinen koppa tuossa näkökentässä ja sameaa ilmaa täytyy kierrätellä keuhkoissaan ja siitä koettaa virkistyä
Kuinkahan sinä ressukka pärjäisit, jos joutuisit tekemään töitä maski naamalla.
Käytän bussissa, jos siellä on paljon ihmisiä. Mutta jos lähin ihminen on parin penkkirivin päässä niin en käytä.
N24
Hyvin huolestuttavaa. Nyt kaikki suojatkaa itsenne ja muut, maskit käyttöön heti.