Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Katsoin painia

Vierailija
07.04.2014 |

Ja pidin siitä. En ole ikinä ennen katsonut. Jotenkin minulla on ollut siitä aikaisemmin täysin erilainen kuva. Olen pitänyt lajia junttina ja läskien lajina. Ehkä yläasteaikojen jutut ovat jääneet takaraivoon. Tai sitten se amerikkalainen paini. Mutta miehet olivatkin komeita ja nehän ottivat ihan tosissaan yhteen siellä!

Ja sen suomalaisen tytär oli ihan ihana siellä katsomossa!

Miksei sitä tule enempää telkkarista? Mieluummin katson sitä kuin ainaisia vormuloita tai jääkiekkoa.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:O Ihan kuin mun suusta. Mä en tajua miten ne miehet taipuu niihin asentoihin, eivätkä hajoa! Mä en saa edes sormia lattiaan. Ja sit kun ne oikein pamahtaa tatamiin, oikein pahaa tekee. :D Ja onhan niillä komeet kropat perus-jalkapalloilijaan tai jääkiekkoilijaan verrattuna. :P

Vierailija
2/11 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D Ihan kuin mun suusta. Mäkin jäin ihan koukkuun, kun sitä sattui tulemaan telkusta.

Välillä en kyllä ymmärtänyt ihan mistä niitä pisteitä tuli... Mut ei se menoa haitannut. Äijää ei kiinnostanut. Se katsoo mieluummin kiekkoa. :U

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mien jollakin on voinut olla kuva että paini on läskien laji? Kamppailulajeissa läskiä voi olla vain ylimmässä luokassa, jossa ei ole painorajaa. Kaikissa muissa sarjoissa pärjää sitä paremmin mitä kuivemmassa kunnossa on. Lajien ongelmana on enemmänkin sairaanloinen laihuus kun yritetään väkisin pysyä jossain painossa ja ennen kisapunnituksia hankitaan raju nestehukka yms.

Vierailija
4/11 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotatko halausta?

Vierailija
5/11 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 09:25"]

Mien jollakin on voinut olla kuva että paini on läskien laji? Kamppailulajeissa läskiä voi olla vain ylimmässä luokassa, jossa ei ole painorajaa. Kaikissa muissa sarjoissa pärjää sitä paremmin mitä kuivemmassa kunnossa on. Lajien ongelmana on enemmänkin sairaanloinen laihuus kun yritetään väkisin pysyä jossain painossa ja ennen kisapunnituksia hankitaan raju nestehukka yms.

[/quote]

En mä tiedä, jostain nyt vain oli jäänyt sellainen kuva. 

Vierailija
6/11 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei niillä ollut korvasuojia? Joskus olen nähnyt sellaiset jossain.

Vierailija
7/11 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin katsomassa painia vallan livenä :) Finaaliottelussa oli kyllä meininkiä!

Vierailija
8/11 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tytär oli muuten ihan ihana. =D

Vierailija
9/11 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 09:52"]

Miksei niillä ollut korvasuojia? Joskus olen nähnyt sellaiset jossain.

[/quote]

Korvasuojia käytetään lähinnä amerikan koulu/yliopistopainissa. Siellä ei myöskään yleensä sallita oikeita heittoja, eli kaveria ei saa paiskata. Se täytyy laskea maahan.

Vierailija
10/11 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paini on muuten laji, jossa vaaditaan voiman lisäksi ketteryyttä, notkeutta ja koordinaatiota. Mahtava laji kenelle tahansa junnulle.

Vierailija
11/11 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tytär käy painimassa. Kisoissa nousee tuo pulssi kohtuullisen paljon, kun oma tytär viskoo samanikäisiä poikia. :D Hyvä tyttö!