Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

e-lasku sonera säästöpankki

Vierailija
06.04.2014 |

Olen lukuisia kertoja yrittänyt saada Soneran laajakaistalaskua e-laskuksi siinä onnistumatta. Olen Säästöpankin asiakas. Olen myös ollut useita kertoja yhteydessä sekä pankkiin että laskuttajaan, ei vaan tunnu onnistuvan. Onko muilla ollut samaa ongelmaa?

Kommentit (1)

1/1 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moromoro,

Tuleeko kytkennän yhteydessä mitään virheilmoituksia, vai näyttääkö se näennäisesti onnistuvan mutta ei kuitenkaan toimi? Uskoisin että olette poistaneet kertaalleen kaikki meihin ja e-laskuun viittaavat verkkopankista ja aloittaneet homman ihan alusta?

Yksi yleinen probleema e-laskun kytkennässä on väärä laskutusaihe. Jos kyseessä on matkapuhelinlasku laskutusaihe on silloin "Matkapuhelin tai nettitikku", kun taasen laajakaista ja yhteislaskun kohdalla se on "Laajakaista, lanka- ja yhteislasku".

Kerrothan miten asia etenee, kyllähän tuo pitää saada kuntoon :)

Tero@SoneraPartio

www.sonera.fi/sonerapartio

Mikä on Telia Partio? Lue lisää täältä ja anna meille palautetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän