Kaverini sanoi kaverilleen ettei ota äitiyspakkausta..
Koska siellä on kaikkea turhaa mm. kestovaippoja!!:DDD
Tämä kaveri joka on raskaana on opiskelija ja hämmennyin vähän. Ehkä nimenomaan kannattaisi käyttää niitä kestovaippoja säästyisi aika paljon rahaa. Nyt hän sitten ottaa sen rahana.
Kaverini on aikamoinen päällepäsmäri ja yrittää määräillä koko ajan ja joidenkin kohdalla onnistuukin siinä.
Kommentit (14)
Otsikossa virhe: Eli minun kaverini sanoi omalle hyvälle ystävälleen, ettei tämän kannata ottaa äitiyspakkausta.
Huoh. Kirjoitinpa tyhmästi.
Eli ystäväni "Liisa " on päällepäsmäri ja määräilijä. Hänen kaverinsa "Minna" on raskaana, köyhä ja opiskelee. Liisa puhui Minnan ympäri ettei ottaisi äitiyspakkausta, koska siellä onb vain turhia kestovaippoja.
Mäkään en tarvinu äitiyspakkausta. Ei sielöä mitään turhaa ole, mutta sain alle 140 e kaiken mitä tarvin
[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 11:34"]Miten olet tästä tietoinen?
[/quote]
Siten kun olemme kahvittelleet kaikki kolme yhdessä monia kertoja. En silti ole "Minnan" kanssa tekemisissä muutoin.
No kai nyt jokainen osaa kuitenkin päättää itse mitä ottaa ja mitä ei. Pakkohan sitä ei toki ole ottaa. Mutta jos minä olisin ihan 30:n kaverini jokaista vahvaa mielipidetä kuunnellut niin aika erilainen elämäni olisi. Onneksi olen osannut aina tehdä ihan omat päätökset itse. Päällepäsmäreitä mahtuu joka ikäluokkaan.
Mä kerran jopa hieman "painostin" esikoista odottavaa ystävääni että ottaisi rahan eikä pakkausta. Hän kuitenkin otti pakkauksen ja kuinkas kävikään, vauva taisi olla kuukauden kun ystäväni sanoi harmistuneena että olisi pitänyt kuunnella minua ja ottaa avustus rahana eikä pakkauksena. Kaikki jäi melkein käyttämättä. Eli kyllä niitä ystäviä joskus voi kuunnellakin, ne kun voi tuntea sinut sen verran hyvin että tietävät mistä tykkäät ja mistä et!
Mä kerran jopa hieman "painostin" esikoista odottavaa ystävääni että ottaisi rahan eikä pakkausta. Hän kuitenkin otti pakkauksen ja kuinkas kävikään, vauva taisi olla kuukauden kun ystäväni sanoi harmistuneena että olisi pitänyt kuunnella minua ja ottaa avustus rahana eikä pakkauksena. Kaikki jäi melkein käyttämättä. Eli kyllä niitä ystäviä joskus voi kuunnellakin, ne kun voi tuntea sinut sen verran hyvin että tietävät mistä tykkäät ja mistä et!
Mikä vittua akkoja vaivaa. Jokainen tekee päätöksensä itse, ei kuulu muille!
Fiksuuden huippu tuo otsikko. Ties monennenko käden tietoa koko tarina. Ja eikö ole jokaisen oma valinta päättää äitiyspakkauksen ottamisesta.
Vaippojen pesuun tarvittava vesi, sähkö ja pesuaineet eivät ole ilmaisia. Eikä muuten ole välttämättä se ekologisinkaan vaihtoehto. Puhumattakaan säästyneestä ajasta. Kaupoissa on usein hyviä tarjouksia vaipoista, voipi tulla pidemmän päälle halvemmaksi kuin jatkuva rättien pesu.
Se kestovaippojen ohivuotojen ym. aikaansaama pyykkirumba tuleekin tosi halvaksi. Kukaan normaalijärkinen ei noita käytä. Kestovaippailijoiden koditkin haisee paskalle. Tosi epähygieenisiä ovat. Yök.
Kuka määrää ja ketä ja minkä ikäisiä te olette?????