Paljonko laitetta rahaa lottoon?
Tänään laitoin 12 euroa. Kuvittelin, että aikaisemmin oli 10 ruudukkoa per lomake.. enivei, huomenna aion laittaa lisää. Numerot arvoin netistä ja osan laitoin itse. Mites te?
Kommentit (15)
up
onko täällä vielä joku joka on kiinnostunut huomisesta lotosta?
Kestolottorivi pyörinyt samoilla numeroilla herra ties kuinka mota vuotta; viikkohinta 8,- euroa
Kestolottorivi pyörinyt samoilla numeroilla herra ties kuinka mota vuotta; viikkohinta 8,- euroa
Joka viikko samat kupongit. 3 viikon satsi aina. Maksaa 108€
Tänään laitoin 4 e, viime viikolla 5 e (ja voitin 17,10e). Tänä vuonna olen laittanut noin 20 euroa ja voittanut 26 e. :)
[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 22:31"]
Tänään laitoin 4 e, viime viikolla 5 e (ja voitin 17,10e). Tänä vuonna olen laittanut noin 20 euroa ja voittanut 26 e. :)
[/quote]
Ihana onni ollut matkassa! :)
Silloin, kun lottoan, niin panokseni on 1e. Tällä viikolla lottosin.
Kun en ole tähän päivään mennessä lotonnut niin tuskin lottoan vastakaan. En harrasta muitakaan pelejä.
Vähemmän rahaa laitan lottoon/ lottoihin kuin mitä saan sieltä voittoina.
Itse pelaan vain silloin, kun tulee hyviä päävoittoja. Eli jos tulee jokin iso juttu niin kuin nyt, niin rahaa menee 10-30e. Ehkä tällä kertaa pistän enemmän, sillä 13 miljoona euro on niin iso summa.
Ap
En euroakaan. Lotto on lisävero tyhmille.
4 euroa ja lottoan yleensä n. 1-2 kertaa kuukaudessa. Kaksi riviä + jokeri.
Luin otsikon väärin: 'Paljonko laitatte rahaa lorttoon?' :D
[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 21:36"]
Tänään laitoin 12 euroa. Kuvittelin, että aikaisemmin oli 10 ruudukkoa per lomake.. enivei, huomenna aion laittaa lisää. Numerot arvoin netistä ja osan laitoin itse. Mites te?
[/quote]Laitan noin 1-2 kuponkia vuodessa, yleensä kun on joku uusi jättipotti.