Olen kaupan kassa - haluatko kysyä
Kommentit (19)
[quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 20:36"]Miksi?
[/quote]
:-) ap
Etkö pääse parempiin hommiin? Oletko käynyt elämän kovan koulun?
[quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 20:35"]Ajauduitko alalle?
[/quote]
Tavallaan. Jo lapsena olin vanhempien kaupassa "töissä"...ja nyt sitten io useamman vuoden nykyisessä.
Ei se palkka päätää huimaa (2200e)..mutta eipä tule tylt kotiin.
[quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 20:37"]Etkö pääse parempiin hommiin? Oletko käynyt elämän kovan koulun?
[/quote]
;-) ihan oon tradenomi ja varmaan itsettä kiinni..saattasin päästä mutta en tiedä mitä haluan isona tehdä
Teetkö päätelmiä ihmisistä heidän ostoksiensa perusteella? Esim. Jos joku ostaa paljon eineksiä vs. kasviksia.
[quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 20:46"]Teetkö päätelmiä ihmisistä heidän ostoksiensa perusteella? Esim. Jos joku ostaa paljon eineksiä vs. kasviksia.
[/quote]
Viime aikoina kyllä:-) ap
[quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 20:48"]Yritetäänkö sinua iskeä useasti?
[/quote]
Vain juopot ja yli viiskymppiset.men oo hottis:-) ap
Ootko sä hullu?
Kuka nyt vapaaehtoisesti kaupan kassalle haluaa töihin?
[quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 20:58"]Oletko vapaa kassa ?
[/quote]
Heh
.
[quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 21:01"]Ootko sä hullu?
Kuka nyt vapaaehtoisesti kaupan kassalle haluaa töihin?
[/quote]
Oikein mukavaaa se on:-) ap
Oletko koskaan sanonut jotain äidille, joka tappelee taaperonsa kanssa äänekkäästi kassajonossa siitä, saako lapsi tikkarin vai ei, varsinkin jos äidin kauppakärryssä on kaksi sixpackia kaljaa?
[quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 21:03"]Oletko koskaan sanonut jotain äidille, joka tappelee taaperonsa kanssa äänekkäästi kassajonossa siitä, saako lapsi tikkarin vai ei, varsinkin jos äidin kauppakärryssä on kaksi sixpackia kaljaa?
[/quote]
En...vaikka mieli olis:-) ap
[quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 20:30"]Jotain? :-)
[/quote]
Oi olet kaupan kassa,jännä juttu...eka kirjoittava kassakone ja käy vielä av-palstalla ;-)
[quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 21:06"]
[quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 21:03"]Oletko koskaan sanonut jotain äidille, joka tappelee taaperonsa kanssa äänekkäästi kassajonossa siitä, saako lapsi tikkarin vai ei, varsinkin jos äidin kauppakärryssä on kaksi sixpackia kaljaa?
[/quote]
En...vaikka mieli olis:-) ap
[/quote]
Aattelin vaan, kun meidän lähikaupassa käy lapsensa kanssa sellainen äiti, joka ostaa aina puolipöpperöissä tolkuttomat määrät kaljaa ja lapsi on puettu ties mihin ryysyihin ja ikinä koskaan äidillä ei ole muutamaa senttiä lapsen tikkaria varten. Näin, kun kerran se kassan täti sitten antoi sille lapselle tikkarin ja sanoi, että tulee kaupan päälle. En ole koskaan nähnyt lapsen silmien niin loistavan. Ei varmaan ollut eläissään saanut tikkaria ellei sitten syntymäpäivälahjaksi.
Jos olen yksin tekemässä ostoksia, onko toivottavaa, että pakkaan niitä siinä samalla jo ennen maksamista? lapsena opetettiin, että pitää maksaa ensin, mutta sujuisihan se nopeammin noin.
Ajauduitko alalle?