Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kummin päin vauva on jos..

Vierailija
02.04.2014 |

... hikka tuntuu aivan tuossa häpyluun tuntumassa?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anyone?

Vierailija
2/8 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä viikoilla olet? Mulla rv 36 ja hikka tuntuu vaihdellen, yleenslnsillänpuoöen vatsaa jossa vauvan selkä on. Vauva mulla siis pää alaspäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

35 on viikkoja.. rt on ollut kokoajan kunnes viime viikolla epäilivät että olisi kääntynytkin pt.. sillä mietinkin että kertoisko tuo nyt kummasta tarjonnasta kun on täysin alhaalla ja keskellä.

Vierailija
4/8 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tod.näk on pää alaspäin. Sulla rv36 lääkäri varmaan ensi vkolla?

th

Vierailija
5/8 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On onneksi joo.. meinaa vaan kaikki vastustaa niin jos tämä nyt menis edes suosiolla oikein.

Vierailija
6/8 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huoli. Harvoin ne kääntyy enää noin isoilla viikoilla. Ja hikka alhaalla vaikuttaa, että on pää alaspäin? Missä tunnet potkut entä kädet? Onko raskaudessa ollut joitain muita huolia? 

T: sama th

Vierailija
7/8 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti en osaa muuta auttaa kuin sen, että itsellä vauva ollut pää alaspäin viikosta 30 (nyt rv39) ja hikka on aina tuntunut juurikin alavatsalla, vähän puolta vaihdellen mutta aina siis reilusti navan alapuolella.

Esikoista odottavana en itse oikein osannut tunnistaa vauvan eri osia eli en itse osannut edes arvioida missä on kädet ja jalat, varsinkin kun vauva ei ole viikkokausiin varsinaisesti potkinut vaan enemmänkin "möyrinyt" eli liike on hyvin laaja-alaista. Nyt toki on jo sen kokoinen että tunnen missä on selkä ja takapuoli - etenkin kun vauva on usein suht samassa asennossa (selkä kohti minun vasenta kylkeäni ja peppu aika keskellä ylävatsaa).

Vierailija
8/8 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitokset vastauksista, rauhoittaa mieltä kummasti <3 muuta osaa oikein sanoiksi pukea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan