Sain tänään potkut
Mä haluan vaan kuolla, ehdin jo kertoa kaikille, että olen saanut töitä ja nyt joudun kerotmaan, että tänään oli viimeinen työpäivä. Minussa on kuulemma jotain, joka ei sovi tähän työhön. Ehdin olla töissä 1,5 päivää.
Kumpa kuolisin, mä niin vihaan itseäni.
Kommentit (18)
Saman kokenut...jonkun aikaa vituttaa ja minuakin hävetti niin etten kertonut kuin muutamalle....sain muutaman kuukauden päästä uuden duunin.
Voi ei. Varmasti ottaa päähän. :( Työ ei ole koko elämä, ja löydät kyllä uutta työtä. Ajan kanssa helpottaa potutus, ja asia on kaukainen muisto. Aika nopeasti kylläkin totesivat, ettet ole sopiva.. ei noin lyhyessä ajassa ehdi oppia, perehtyä eikä näyttää osaamistaan.
Aika usein tällaisessa tapauksessa paikkaa on tullut kysymään joku tuttu...
Potkut puolentoista päivän jälkeen kertoo enemmän tästä ajasta, kuin sinusta työntekijänä. Eihän tuossa ajassa oikeasti ehdi vielä näyttää mitään. Pää pystyyn.
Erään kioskin myyjäksi minua koulutettiin. Kuulemma pomolla on sen verran hyvä ihmistuntemus, että tietää heti jos joku ei ole sopiva työhön, vaikka "sulla on kyllä hyvä asenne ja asiakkaat tykkää."
Jouduin kysymään erästä asiaa kahdesti ja tein yhden virheen, jonka korjaamiseen taisi mennä 3 minuuttia.
Ja kiitos kolmonen=)
Hassuinta tässä on se, että kiitettiin hyvästä työstä ensimmäisen päivän jälkeen.
Kuulostaa siltä, että ex-pomollasi ei ole minkäänlaisia oikeita esimiestaitoja. Yleistä, mutta voit lohduttautua sillä, että työ pidemmän päälle tuollaisessa paikassa olisi käynyt raskaaksi.
[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 20:18"]Erään kioskin myyjäksi minua koulutettiin. Kuulemma pomolla on sen verran hyvä ihmistuntemus, että tietää heti jos joku ei ole sopiva työhön, vaikka "sulla on kyllä hyvä asenne ja asiakkaat tykkää."
Jouduin kysymään erästä asiaa kahdesti ja tein yhden virheen, jonka korjaamiseen taisi mennä 3 minuuttia.
Ja kiitos kolmonen=)
Hassuinta tässä on se, että kiitettiin hyvästä työstä ensimmäisen päivän jälkeen.
[/quote]
Olen ärrällä ollut ja toisaalta ymmärrön mitä tarkoitti. Neljä pöivää on ollut harjottelut ja senkin jälkeen vielä ohjeistaa jos tarvetta...liian hätäisesti tehty päätls. Mutta toisaalta...jos se sut koulutti niin oman nimensä se sun otsaan on merkannut.
Itse olen perehdyttänyt aina hyvin! Tsemppii
[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 20:18"]
Erään kioskin myyjäksi minua koulutettiin. Kuulemma pomolla on sen verran hyvä ihmistuntemus, että tietää heti jos joku ei ole sopiva työhön, vaikka "sulla on kyllä hyvä asenne ja asiakkaat tykkää."
Ja kiitos kolmonen=)
[/quote]
Tuon kun kerrot tutuillesi, niin ei sinulla ole mitään hävettävää. Todennäköisesti joku pomon siskon poika halunnutkin töitä ja otettu sinun tilallesi.
tai sitten sua on uunotettu ja olit alunperinkin vain sijainen hankalassa tilanteessa, näitä sattuu...
Älä jää miettimään mikä meni pieleen. Sun pomo oli täydellinen kusipää ! Kyllä ihminen pitää perehdyttää kunnolla ajan kanssa. Uutta täkyä vaan koukkuun.
M39
Kioskityö on raskasta. Olisitko oikeesti halunnut olla siellä vastaamassa kaikesta yksin ja kuuntelemassa kun asiakkaat valittaa virheistä? Ilman ruokataukoja? Mutta, onko muka laillista irtisanoa noin? Älä toivo kuolemaa, työn pitäisi olla edes vähän hauskaa, ei kukaan ajattele että olet huono koska päivän vain olit, kerrot mitä pomo sanoi ja hommaat paremman duunin :)
Olit varmaan vaan liian hyvä ja asiakkaat tykkäsivät liikaa, niin pomo pelkäsi menettävänsä oman asemansa. Älä murehdi. :)
Enpä usko, että esimies kertoi oikeaa syytä...
[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 20:18"]
Ja kiitos kolmonen=)
[/quote]
Ei se sun pomos tiedä mistään mitään. Vituttaa tuommonen. Minut irtisanottiin kerran päivää ennen kuin 4 kk koeaika olisi mennyt umpeen. Syytä en tiedä vielä tänäkään päivänä, vaikka sitä useaan otteeseen kysyin. Minä ja työkkärin täti.
Unohda mokoma kusipäälafka. Jos pomo on tuollainen niin ei siellä olisi ollut hyvä työskennellä kuitenkaan. Sinustahan tuo 1,5 päivää ei kerro mitään. Ei siinä ajassa ehdi näyttää osaamistaan/osaamattomuuttaan.
Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä nyt vaan! Saat varmasti uuden työn kohta.
Vittumainen ja munaton veto kyllä. No, näitä sattuu joskus.
Oho... Menikö omasta mielestäsi joku väärin? Eihän tuossa ajassa edes ehdi näyttämään kykyjään. Millaisesta paikasta oli kyse, asiakaspalvelu?