Minä en jaksa nousta ylös sängystä
Kommentit (10)
Mitä turhia. Mä lähden kohta ulos. Voin liikkua sun puolesta.
Tee mitä haluat. Ei sinua kukaan tule nostamaan ylös.
Minuakin väsyttää. Nukun huonosti, stressiä. Lepään hetken pimeässä makkarissa ja lataan akkuja. Perhearjessa olen ylipirteä pärjääjä. Kun saan lapset kouluun, haluan hetken levätä.
Vierailija kirjoitti:
Minuakin väsyttää. Nukun huonosti, stressiä. Lepään hetken pimeässä makkarissa ja lataan akkuja. Perhearjessa olen ylipirteä pärjääjä. Kun saan lapset kouluun, haluan hetken levätä.
Onneksi on mahdollisuus siihen. Otan ehkä pienet unet ja herään uuteen päivään uusin silmin.
Vierailija kirjoitti:
Kuormittaa lapsien kiljunta ja mekastus, kaikesta huolehtiminen. Kaikkitietävyys, osaaminen, järjestely. Aamuisin toimin kuin robotti ja kyttään kelloa, ollaanko aikataulussa. Haaveilen siitä, että joku aamu voin lähteä omaan tahtiin. Syödä, pukea ja laittaa oven kiinni perässäni.
Laitan herätyksen soimaan ja herään kymmeneltä. Minun piti lähteä aamulla salille, mutta en jaksa. Myöhemmin sitten.
Jos sinulla ei ole mitään sovittua menoa nyt aamupäivälle, nauti siitä, ettei tarvitse nousta ylös sängystä.
Pahinta, mitä ihminen voi itselleen tehdä, on leikkiä pirteää silloin väsyttää ja olisi aikaa levätä.
Ei tarttekkaan. Ei kotona eikä töissä.
Kiva yöduuni netflixin parissa.
En mäkään.
Jään tänne lopuksi ikääni. Ei huvita enää mikään.
Korona.