Oopperan ystävät, kuunteletteko myös kevyempää musiikkia? Mitä?
Kommentit (7)
Itse kuuntelen kyllä klassista, olen pianoa soittanut koko lapsuuteni ja nuoruuteni. Mutta ooppera ei mene.
Oooopperassa ei ole mitäään muuta jännittävää kuin odottaa ettää milloin se viskin ystävän viskibasson ääni oikein lähteee ja tulee kiusalllinen hetki. Muuutoin sinne voisi vaikka armeliaaasti nukahtaa vaikkka ikuisiksi ajoiksi mahdollisimman kauneimmmassa hengessä vapaaehtoiisesti jottta pääsee pakooon sitä kaikkkea.
Vierailija kirjoitti:
Itse kuuntelen kyllä klassista, olen pianoa soittanut koko lapsuuteni ja nuoruuteni. Mutta ooppera ei mene.
Haenkin käänteisesti vähän tätä. En oikein jaksaisi oopperaa, vaikka pidän klassisesta. Sitten aloin miettiä, mahtavatko oopperan ystävät kuunnella koskaan mitään muita tyylilajeja kuten jazzlaulua tms. Siitä tämä kysymys. ap
Jatsia ja bluesia myös ja klassista tietysti.
Olen suuri oopperan ystävä. Kuuntelen myös elektronista musiikkia, progea, räppiä, doom metallia, elektrofolkkia, indietä, todella laidasta laitaan kaikenlaista musiikkia. Oopperaa en edes juuri kuuntele levyiltä, se pitää kuulla paikan päällä.
Terveet Kädet on hyvä. Eipä tuu juuri muuta mieleen.