Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuoret menevät kotibileisiin, kun baareihin ei pääse

Vierailija
24.11.2020 |

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000007637203.html

Kotibileitä ei valvota, joten siellä ollaan kuin koronaa ei olisikaan. Eli niissä kotibileissä ei mahdeta käyttää sen kummemmin maskia kuin pitää turvavälejäkään. Eli ojasta allikkoon.

Eli tuon tuohon asiaan verrattuna on ihan turha katsoa paheksuvasti, jos joku ei käytä kaupassa asioidessaan tai julkisella kulkiessaan maskia, varsinkaan jos pitää väliä muihin. Noista bileistä ne isot määrät koronatartuntoja tulee, ei kaupoista eikä julkisista.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmilla on valta päättää kutsutaanko kotiin mellastavia laumoja. Penskat kuriin.

Vierailija
2/30 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti ne ovat lähinnä orgioita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhemmilla on valta päättää kutsutaanko kotiin mellastavia laumoja. Penskat kuriin.

Alle 18-vuotiaat eivät sitä paitsi pääse baariin eli täysi-ikäisistä ihmisistä kyse vaikka puhutaankin nuorista. Olen itse 24 ja asun omassa kodissa, joten en usko että vanhemmillani on enää mitään määräysvaltaa siihen pidänkä kotibileitä vai en ja sama tilanne monella muulla ikätoverilla.

Vierailija
4/30 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sitten puhelin esiin ja 112 kaikista meluhäiriöistä. Itse aloitin jo su-ma yönä kun viereisessä talossa opiskelijoilla kotibileet. Oli naurussa pitelemistä kun poliisiauto saapui paikalle :) Musiikki joka piti koko naapuriston hereillä klo 1.00 ma-aamuna hiljeni nopeasti.

Vierailija
5/30 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt sitten puhelin esiin ja 112 kaikista meluhäiriöistä. Itse aloitin jo su-ma yönä kun viereisessä talossa opiskelijoilla kotibileet. Oli naurussa pitelemistä kun poliisiauto saapui paikalle :) Musiikki joka piti koko naapuriston hereillä klo 1.00 ma-aamuna hiljeni nopeasti.

Ei poliisia kiinnosta. Soitin koppalakeille vasta toissapäivänä kun pitivät bileitä päivästä ja huudattivat musiikkia niin että tuli meluhaitta. Poliisista vastasivat vain että hoitakaa omin nokkinenne. Tämä on oikeasti ikävä tosiasia Suomessa.

Vierailija
6/30 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei poliisia kiinnosta. Soitin koppalakeille vasta toissapäivänä kun pitivät bileitä päivästä ja huudattivat musiikkia niin että tuli meluhaitta. Poliisista vastasivat vain että hoitakaa omin nokkinenne. Tämä on oikeasti ikävä tosiasia Suomessa.

Kyllä poliisit tulee jos keskellä yötä aiheuttaa asuinalueella suurta meluhaittaa. Toki kiireiset tehtävät voi mennä edellee mutta jos vain aikaa niin tulevat puhuttelemaan bilettäjiä.

Paras olisi jos tuosta voisi määrätä sakon heti paikan päällä. Esim keskiyön jälkeen jos poliisi paikan päällä toteaa melun selkeästi häiritseväksi, 200€ sakko asunnon omistajalle/haltijalle.

Vierailija
7/30 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meilläpäin saivat sakot, kun bileissä oli yli kakskytä tyyppiä.

Vantaa

Vierailija
8/30 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun nuoruudessani valomerkki tuli 00:30 ja oli ihan normaalia mennä porukalla jonkun luokse jatkoille. 

Vierailija
9/30 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep täällä Hoasilla Länsi-Herttoniemessäkin on raikunu yläkerran viistonaapurin kämpästä teinikiljuntaa nyt parina perjantain ja lauantain välisenä yönä jopa aamukolmeen asti. Seuraavalla kerralla meen koputtamaan oveen.

T: M26

Vierailija
10/30 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotibileissä on paikalla vähemmän toisilleen tuntemattomia ihmisiä kuin noissa yökahviloissa, mikä on hyvä asia.

Vierailija
11/30 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko, että etäisyyksiä tai käsihygieniaa erityisesti valvotaan näissä yökahviloissakaan😄😄😄😄

Vierailija
12/30 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun nuoruudessani valomerkki tuli 00:30 ja oli ihan normaalia mennä porukalla jonkun luokse jatkoille. 

Mutta nyt ei mennä kun on poikkeustila päällä, kai niillä nyt sen verran järkeä on.

Vierailija
13/30 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

yrittäkää polkea meidän oikeuksia nyt niin me pidetään huoli että hukutta vanhana paskavaippoihinne. me nuoret näemme teidät rajoitusten kannattajat vihollisia oikeusvaltiolle.

Vierailija
14/30 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempien tehtävä on kieltää kotibileisiin meno nyt korona-aikaan!

Vierailija
15/30 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä poliisit tulee jos keskellä yötä aiheuttaa asuinalueella suurta meluhaittaa. Toki kiireiset tehtävät voi mennä edellee mutta jos vain aikaa niin tulevat puhuttelemaan bilettäjiä.

Paras olisi jos tuosta voisi määrätä sakon heti paikan päällä. Esim keskiyön jälkeen jos poliisi paikan päällä toteaa melun selkeästi häiritseväksi, 200€ sakko asunnon omistajalle/haltijalle.

Varmaan sinun dystopiassasi on noin, tosielämässä poliisi ei ryhdy selvittämään, maksaako Helsingin kaupunki sakot meluhaitan takia.

Vierailija
16/30 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhlat jatkuu baarien sulkemisesta huolimatta

Kotibileissä kännätään ilman maskia

Sielä voi juoda kaljaa toisen tuopista ym

Vierailija
17/30 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta nyt ei mennä kun on poikkeustila päällä, kai niillä nyt sen verran järkeä on.

Ei kai kukaan oikeasti ole noin sinisilmäinen? Eihän?

Vierailija
18/30 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juhlat jatkuu baarien sulkemisesta huolimatta

Kotibileissä kännätään ilman maskia

Sielä voi juoda kaljaa toisen tuopista ym

Ainoa tapa estää viruksen leviäminen olisi laittaa helsinkiin ulkonaliikkumiskielto

Vierailija
19/30 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole poikkeustila päällä. Loppui joskus kesällä, en laittanut päivämäärää muistiin. Yksityistilaisuudet eivät ole kiellettyjä, on vain suositus porukan määrästä. Ja suositus on vain suositus. Uusin suositus tulee olemaan, että ei yli 10 henkilöä. Hyvin lähtee melua ja mekkalaa, jos vaikka kerrostalokaksioon ahtautuu valomerkin jälkeen  10 humalassa olevaa ihmistä. Ja harvemmin muuten mun nuoruudessanikaan enempää kuin 10 lähti baarista jatkoille. 

Vierailija
20/30 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

yrittäkää polkea meidän oikeuksia nyt niin me pidetään huoli että hukutta vanhana paskavaippoihinne. me nuoret näemme teidät rajoitusten kannattajat vihollisia oikeusvaltiolle.

Nyyh.