Mä en kestä tota Noora Karman ohjelmaa!
Pakko lähtee pois kun Lampela alkaa vannomaan jotain valoja... Voi tätä myötähäpeän määrää!
Kommentit (15)
Mä en ole voinut katsoa enempää kuin ekan jakson ja sekin oli liikaa.
No ei ole pakko katsoa jos ärsyttää. Temput on temppuja ja viihdettä katsojille! Uskomatonta kuinka ihmiset jaksaa haukkua jotain viihdeohjelmaa! Hankkikaa elämä.
[quote author="Vierailija" time="29.03.2014 klo 21:10"]No ei ole pakko katsoa jos ärsyttää. Temput on temppuja ja viihdettä katsojille! Uskomatonta kuinka ihmiset jaksaa haukkua jotain viihdeohjelmaa! Hankkikaa elämä.
[/quote]
:D hankkikaa elämä. On juu elämä. Viihdeohjelmat ja av-palsta.
MÄÄ EN KESTÄ TOTA NOORAN OHJELMAA! VOI MÄÄ EN NIIIIN KESTÄ TOTA NOORAN TOTA MÄÄÄÄÄ EN VAAN NIIIIIM KESTÄ TOTA EN VAAN MÄÄÄÄÄÄ MÄÄÄÄÄÄ MÄÄÄÄÄ
On kyllä aivan hirveää katsottavaa, surkea esiintyjä. Noi kädet... hirveää sähläystä jotenkin koko ajan.
Mä en kestä mä en kestä mä en kestä mä en kestä mä en kestä mä en kestä mä en kestä vali vali vali vali vali vali vali... Huoh..
[quote author="Vierailija" time="29.03.2014 klo 21:00"]Style nainen, älkää olko niin tosikkoja!
[/quote]
Ei naisessa itsessään mitään vikaa, mutta se temppujen epäuskottavuus -ja että joku elossa oleva pastorikin oli suostunut mukaan... ääh ap
Samaa mieltä. Liika on liikaa. Myötähäpeän päivittäinen annos tulee muutamassa minuutissa täyteen.
[quote author="Vierailija" time="29.03.2014 klo 21:10"]
No ei ole pakko katsoa jos ärsyttää. Temput on temppuja ja viihdettä katsojille! Uskomatonta kuinka ihmiset jaksaa haukkua jotain viihdeohjelmaa! Hankkikaa elämä.
[/quote]
Kiitos, niin hankinkin. Kinkin elämän ;) heehee.
Viihde ei käsitteenä oikein nyt tule ilmi tuosta Karman ohjelmasta. Hänellä on hirveän huono ulosanti josta tulee vaivautunut olo olohuoneissa. On olemassa oikeasti taitavia taikureita, mentalisteja, what ever nimitystä he haluavatkaan itsestään käytettävän, joiden ohjelmat OVAT viihdettä. Noora ei tuohon kastiin kuulu, omaksi harmikseen.
On onni, että on olemassa muitakin kanavia televisiossa sekä todellinen elämä.
Sillä tais olla vähän kiire. Nauratti se hoputtaminen ja ohjelman katkeaminen töksähtäen :D ja sit siinä korttien liiikuttamisessa se kun se pappi (?) nousi sieltä kyykkypiilosta ylös.
eN KESTÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ,ääääääääppppääääppäpää hirveää kamalaa yhyyyyyy hypyhypyhyhyhyhpyyyyy kääääääääääääk!!!!! Anpeliivepul!!!!!!örkörkörkörk
[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 14:34"]
eN KESTÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ,ääääääääppppääääppäpää hirveää kamalaa yhyyyyyy hypyhypyhyhyhyhpyyyyy kääääääääääääk!!!!! Anpeliivepul!!!!!!örkörkörkörk
[/quote]
Huomenna on maanantai, jos sulla on työpäivä niin laita pullon korkki kiinni. Ja jos et ole kännissä, avaa lääkepurkin korkki ja ota pari.
Style nainen, älkää olko niin tosikkoja!