Kiinalaiset naiset Tinderissä
Olen viime aikoina miettinyt sitä, miten paljon parempaa itämainen tarjonta onkaan tavallisten suomalaisten leidien rinnalla.
Tinder täynnä kivannäköinen kiinalaisia 25-35-vuotiaita naisia joilla on missin ulkomuoto, ammatti on CEO tai Owner ja poseeraa luksushotellissa tai Ferrarin ratissa. Ja jokaikinen vastaa salamannopeasti jos heistä sattuu tykkäämään.
Usein he jopa sattumat asumaan Suomessa!
Kuka tässä enää jaksaa mitään suomikantturoita mielustellä kun tuollaista on joka sormelle?
44-v Tindermies
Kommentit (19)
Jotain tiedonkalastelubotteja ne on
Hienoa, onnea deittailuun!
Minä taas olen mätsännyt nyt niin monen ihanan suomalaisen naisen kanssa, etten tiedä miten päin olla.
N42
Minä en oikein viehäty aasialaisista naisista.
M31
共匪
tuo avaa keskusteluyhteydet näihin neiteihin!
Onpa kattava valikoima laatu-ladyjä! Sieltä vain poimii omansa.
vaba kirjoitti:
共匪
Ei vaan tämä
美丽,你属于什么?
mies52v
Taimaasta leidiboy jouluksi kotiin.
Hieno juttu teille. Nyt jättäkää sitten meidät suomi-kantturat rauhaan 4ever, kiitos!
Oooooo. Nyt on ap ja muut pönäköt setämiehet muna pysrötyssä liittymästä Tindetiin, kun on tarjolla nuorta, kaunista ja tiukkaa. Ihan sama miksi, mutta kyrvä-n kuvan lähetän ainakin ja tumputan baikkos€n kuvan ääressä. Oooooo, avaamaan, uuuuh tumputitumtumtumputituut- tuut
Onnea ap, unelmasi on toteutunut. Miksi siis vielä vietät aikaa täällä duonakaisten av- mammojen kanssa, jos unelmien naisia pn Tinderisdä yarjolla. Outoa
vaba kirjoitti:
共匪
Ap: n ja muiden oalstamiesten kielitaito on tätä luokkaa: juu and mii faki-faki., hau matssss? Opittu Patta-y-alla
Miehen veli on naimisissa kiinalaisen kanssa. En suosittele sillä kulttuurien erot on liian suuret. Kiinalaisnainen ei myöskään helpolla muuta Kiinasta pois.
Jos noi naiset on aitoja ni varo vaan, Kiinalaisilla naisilla on aivan hitonmoiset kriteerit miehelle. Ja kaikista tärkeintä heille on raha. Että miehellä on rahaa, mahdollismman paljon ja korkea asema. Tiedän koska mulla ystävänä useampia kiinalaisia naisia. Ne ei IKINÄ kelpuuttaisi jotain tyhjätaskua tai duunaria. Sun pitää oikeasti olla varakas valkokaulus ja omistaa hieno auto sekä iso talo.
Mulla taas menee maku heti mieheen jos on kiinnostunut aasialaisista naisista mm. seurustellut sellasen kanssa. Tulee heti mieleen, että haluaa lapsen näköisen naisen.
Valitettavasti vain vajaa promille suomi-pojista kelpaa näille, nimittäin suomi-miehillä ei ole perusasiat kunnossa kun ykkösluokan kiinatar katsoo:
- koko olemus kuin kierrätyskeskuksesta, roikkuvat ryppyiset nuhruiset housut, jos paita on puhdas se on silittämätön, kengät on lintat tai jos kiiltää niin jotain muovisekoitetta, tai lähinnä lenkkarit joita kiinassa käyttävät vain kadunlakaisijat.
- siisteys ja hajuttomuus; suomalainen käy suihkussa ja suihkasee kainaloon, mutta karvat rehottaa, hammaslanka on aivan outo asia, parturissa käy jos veljen vaimo ei ajele päätä
- sosiaaliset taidot joko macho yritystä tai näkymätön mies tyyliä
- ainoa mitä voi antaa pisteitä verrattuna ehkä kiinalaisiin on alkukantainen seks-taa minen, estoton nakuna liikuskelu on luonnollista ja haluja riittää jos ei orno-vauriota otsalohkossa, mutta hellyydessä kiinamiehet voittavat kyllä suomalaisenkin
- liian pihi, ei osta lahjoja, eikä ole antelias, tämä on todella heikko osasto suomalaisille miehille joiden mielestä on hyväksikäyttöä että nainen odottaisi kustannusten kattamista ja tähän kompastuu moni suomi-mies-ulkomaan neito suhde koska miehen asenne on naisvastainen oikeastaan, se aito maskuliinisuus puuttuu
- lisäksi kännääminen ja öykkäröinti ja huonot tavat myös selvin päin. Kiina-mies ottaa kovaa kuppia mutta ei näytä känniään ja sammuu nukkumaan huomiota herättämättä
- suomalainen mies ei söisi syömäpuikoilla joka päivä eikä riisiä joka päivä
- Vanha autonkosla tai joku muka makee itse duunattu auto ei ole merkkitietoiselle kiinattarelle riittävä
- rahat eivät riitä suomi-miehellä koska kiinatar pitää elättää kokonaan, oli hänelle mitkä tahansa tulot. Hänen omat tulonsa on hänen omaan käyttöönsä. Mies maksaa kaiken oli naisella mitä tulot tahansa. Sama arbainaisten kanssa.
Unelmoida voi, mutta herätkää pahvit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos noi naiset on aitoja ni varo vaan, Kiinalaisilla naisilla on aivan hitonmoiset kriteerit miehelle. Ja kaikista tärkeintä heille on raha. Että miehellä on rahaa, mahdollismman paljon ja korkea asema. Tiedän koska mulla ystävänä useampia kiinalaisia naisia. Ne ei IKINÄ kelpuuttaisi jotain tyhjätaskua tai duunaria. Sun pitää oikeasti olla varakas valkokaulus ja omistaa hieno auto sekä iso talo.
Jepajee. Jokaiselle puolen miljardin kinuski muijalle varmaan riittää oma iso auto iso talo toimari.
Ehköhän joku tavis suomi mieskin ole kun lottovoitto noille..
Nyt ollaan Kiinassa. Hivenen eri planeetalta kuin ne tavanomaiset ostokohteet.
Kiinassa on normaalia tienata rahaa sponsorien avulla tai olemalla e-girlfriend
Käy kiinni sitten vaan