Ärsyttää miehen pihiys minua kohtaan :/
Lapsille on valmis ostamaan ties mitä vempeleitä, leluja yms. Minä kehtasin pyytää uutta pyörää itselleni. Olisin maksanut puolet itse, niin ei kuulemma halua antaa rahaa :(
Olen kotona lasten kanssa ja tuloni ovat kotihoidontuki, josta kaikki lisät otettu jo pois.
Kommentit (5)
Vaihtakaa. Isi kotihoidontuelle ja äiti töihin.. Kyllä siinä vaiheessa miehen pitäis tajuta
onkos se ihan pakollista, että olet lasten kanssa kotona kotihoidontuella, tarkoittanee sitä että olisivat ihan sen ikäisiä, että hoitoon voi laittaa. ymmärrän täysin, että jos mies on porukan ainut elättäjä niin ei hän välttämättä halua kaikkea ostaa ja lapset ovat toki etusijalla. kannattanee mennä töihin, helpottaa kummasti puolisoa kun kaksi aikuista maksaa kulut puoliksi ja saisit itse ostettua itsellesi mitä halua. tilanne on eri jos mies on rikas ja on sovittu, että on ok olla vuosia lasten kanssa himassa ja että hän maksaa kaiken.
Menet tietysti töihin ja ostat omalla palkallasi fillarin! Ei lasten kanssa voi ikuisuuksia miehen/verorahoilla loikoilla kotona...
Lähde töihin niin pääset ostelemaan kaikkee :)