Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää miehen pihiys minua kohtaan :/

Vierailija
29.03.2014 |

Lapsille on valmis ostamaan ties mitä vempeleitä, leluja yms. Minä kehtasin pyytää uutta pyörää itselleni. Olisin maksanut puolet itse, niin ei kuulemma halua antaa rahaa :(

Olen kotona lasten kanssa ja tuloni ovat kotihoidontuki, josta kaikki lisät otettu jo pois.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde töihin niin pääset ostelemaan kaikkee :)

Vierailija
2/5 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtakaa. Isi kotihoidontuelle ja äiti töihin.. Kyllä siinä vaiheessa miehen pitäis tajuta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten raha-asiat muuten?

Vierailija
4/5 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

onkos se ihan pakollista, että olet lasten kanssa kotona kotihoidontuella, tarkoittanee sitä että olisivat ihan sen ikäisiä, että hoitoon voi laittaa. ymmärrän täysin, että jos mies on porukan ainut elättäjä niin ei hän välttämättä halua kaikkea ostaa ja lapset ovat toki etusijalla. kannattanee mennä töihin, helpottaa kummasti puolisoa kun kaksi aikuista maksaa kulut puoliksi ja saisit itse ostettua itsellesi mitä halua. tilanne on eri jos mies on rikas ja on sovittu, että on ok olla vuosia lasten kanssa himassa ja että hän maksaa kaiken. 

Vierailija
5/5 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet tietysti töihin ja ostat omalla palkallasi fillarin! Ei lasten kanssa voi ikuisuuksia miehen/verorahoilla loikoilla kotona...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän