Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehonkoostumusmittaus

Vierailija
24.11.2020 |

Olen viimeisen 8v aikana käynyt 5x kehonkoostumusmittauksessa. On ollut mielenkiintoista seurata esim kuntoilun ja painon vaikutusta kehon arvoihin.

Esim vuosi sitten olin 8kg ylipainoinen (lihavampi kuin ikinä ennen) mutta liikuin säännöllisesti. Metabolinen ikäni oli 54v.

Nyt olen 5 kg laihtunut ja koronan vuoksi liikkunut lähinnä hyötyliikuntaa. Metabolinen ikäni on pudonnut 52 vuoteen!

Aika uskomaton vaikutus pienelläkin painon pudotuksella, ikää on nimittäin 60v!

Onko muilla samoja huomioita?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse mittailen kotona Omronin laitteella, en viitsi maksaa joka käynnistä ammattilaisella. Laihdutuksessa siinä on se hyöty että joskus paino junnaa paikallaan mutta näkee kuitenkin rasvaprosentin pienentyneen ja lihasmassan kasvaneen = pitää motivaatiota yllä tehokkaammin.

Ainakin tuolla Omronilla saa erittäin johdonmukaisia lukemia joten ei näytä mitä sattuu.

Vierailija
2/2 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse mittailen kotona Omronin laitteella, en viitsi maksaa joka käynnistä ammattilaisella. Laihdutuksessa siinä on se hyöty että joskus paino junnaa paikallaan mutta näkee kuitenkin rasvaprosentin pienentyneen ja lihasmassan kasvaneen = pitää motivaatiota yllä tehokkaammin.

Ainakin tuolla Omronilla saa erittäin johdonmukaisia lukemia joten ei näytä mitä sattuu.

Meillä on työnantaja tarjonnut mittauksen 1.5v välein

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän