Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen tosi yksinäinen :(

Vierailija
28.03.2014 |

Täällä reilu 20 vee nainen. Tajusin tässä jonkin aikaa sitten, että mulla on tosi vähän ystäviä ja, että kukaan niistä ei oikeastaan pidä muhun yhteyttä oma-aloitteisesti. Ellen itse kysele heidän kuulumisiaan niin on turha odottaa ,että kukaan kyselisi minun tai saati ehdottaisi tapaamista. Tää asia ahdistaa mua ihan älyttömästi.  Ollaan myös pikku hiljaa siinä iässä ,että moni alkaa myös haaveilemaan perheen perustamisesta. Ja mitä sitten käy kun kaverit alkaa saamaan lapsia? Jos nytkään ei ole aikaa mulle niin miten sitten kun on vielä vauvoja siinä vaatimassa osansa? Itsekin haaveilen lapsesta ja ollaan tässä vähän niinkö yritettykin mieheni kanssa sellaista saada alulle. Pelottaa, että jos olen eka joka lapsen saa, että jään vielä enemmän yksin. Kaikki vetoo aina siihen ,että ei ole aikaa ja rahaa matkustaa tapaamiseen jne ja on töitä ja pitää sitä ja tätä tehdä. Nyt juuri luin facebookista miten yksin näistä parhaista kavereita on taas menossa erään toisen ystävänsä kanssa jonnekin reissuun. He asuvat myös eri paikkakunnilla mutta silti näkevät toisiaan varmaan 3-4 kertaa puolessa vuodessa ja viettävät yhdessä kaikki juhannukset, vaput yms juhlapyhät. Mä en edes muista milloin olisin viettänyt jonkin juhlapyhän lähimpien ystävieni kanssa? Varmaan viimeksi 3-4 vuotta sitten.? Itse näen tätä ystävääni ehkä kerran tai pari vuodessa. Viimeiset viisi kertaa olen vieraillut hänen luonaan ja matkustanut 500 km suuntaansa. Hän on käynyt meillä kylässä joskus 2010?

Toinen ystävistä on laittanut välit poikki kokonaan. Ei ole puhunut, soittanut tai facebookissa jutellut sitten viime syksyn? En tiedä mikä on syynä tähän. Ennen aina oma-aloitteisesti juttelin hänelle ja kyselin kuulumisia tai ehdotin tapaamista , mutta syksyn jälkeen lopetin koska tajusin miten yksipuoleista tämä yhteyden pito on. Ja tämän jälkeen ei ole "ystäväni" kanssa oltu yhteydessä. Liekö edes muista minua enää?

Kolmas ystävistäni asuu niin kaukana ( 5 h matka) nykyään,että on aika vaikeaa nähdä kovin usein. Hän kyllä pitää minuun yhteyttä oma-aloitteisesti lähinnä facebookissa. Mutta tiedän hänen olevan todella kiireinen työnsä takia + kaikki uudet kaveri kuviot yms uudella paikkakunnalla joten emme näe hänenkään kanssa kovin usein.

No siinäpä ne ystävät sitten olikin. Loput on sellasia hyvän päivän tuttuja, joiden kanssa jutellaan ja hengaillaan koulussa/töissä mutta ei sen enempää.

Tuntuu vaan,että mussa on oikeesti jotain vikaa? Mutta en keksi mitä vikaa? Koska kaikki ystäväni pitävät kyllä yhteyttä muihin ystäviinsä usein ja aikaa tuntuu riittävän kaikkiin kissan ristiäisiin mutta mulle ei? Niin mitähän vikaa mussa on? Haluisin tietää, että voisin parantaa tapani? 

Anteeksi tämä sekava viesti.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh! Mä voin alkaa sun ystäväksi jos asut Oulussa :))

Vierailija
2/2 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En asu Oulussa :( harmi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla