Salomonin vai Icebugin nastakengät talvikeleille?
Aiemmin tosi hyviä kokemuksia Salomonin talvikengistä mutta juuri nastaversioista ei kokemusta.
Salomonit saisi tarjouksesta jopa halvemmalla kuin suurin piirtein vastaavat Icubugit.
Olen katsonut lämpimiä, vedenpitäviä ja nastallisia kenkiä, joilla olisi mukava kävellä ehkä pidempiäkin matkoja.
Kommentit (7)
Itselläni Icebugit toimineet hyvin jo monta vuotta.
Icebugit ovat toimineet oikein hyvin.
Onko tietoa noista uusista kitkakengistä, joissa on Michelinin pohja? Löytyy esim. Icebugilta.
Lupaavat parasta mahdollista nastatonta pitoa, mutta eivät varmaan taida kuitenkaan olla läheskään nastojen veroiset jos on jäinen keli?
Vierailija kirjoitti:
Onko tietoa noista uusista kitkakengistä, joissa on Michelinin pohja? Löytyy esim. Icebugilta.
Lupaavat parasta mahdollista nastatonta pitoa, mutta eivät varmaan taida kuitenkaan olla läheskään nastojen veroiset jos on jäinen keli?
Minulla on lyhyt kokemus tämän syksyn jäiltä. En pyllähtänyt, koira vieressä pyllähti. Käveltiin irtolumen peittämän jäisen paikan yli.
Kaupunki- tai asiointikäytössä nastakengät ovat tosi hankalat, kun niillä ei voi kävellä sisällä. Maalla ja lumella taas nastoja ei edes tarvita. Itse olen ollut huipputyytyväinen pulkkamäkikengiksi hankkimiini aikuisten Kuomiin (nauhallinen nilkkurimalli); ne ovat huippulämpimät, pohjassa on hyvä pito. Muuten käytän Salomonin pitopohjaisia goretex-kenkiä, niiden pito riittää jäisilläkin keleillä hyvin.
Sievi