Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt kaipaisin tsemppejä, että jaksan.

Vierailija
26.03.2014 |

Itse olen influenssassa ja kamala olo. Minulla täällä kaksi alle kouluikäistä lasta, joista toinen kanssa kuumeilee. Mies ei voi olla pois töistä, mutta auttaa kyllä iltaisin, kun kotiutuu.

Miten mä jaksan oikeasti kipeänä hoitaa lapset? Silmät ei meinaa pysyä auki ja jokaista lihasta ja niveltä särkee  Kuumelääke auttaa aina hetken, mutta ei vie kuumetta kokonaan pois. Voimat ihan pois :(

Tsempatkaa ja antakaa vinkkejä. Kiitos.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet vain pakolliset, jos on vaipanvaihtoa niin se, mut muuten telkkarin lastenohjelmat, dvd:t jne. käyttöön. Jos ei oo, niin sitten kannattaa kaivaa vaikka netflix kuukaudeksi käyttöön ja antaa sieltä katsoa lastenohjelmia.

Vierailija
2/4 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä miehen ostamaan kertakäyttöastioita ja käyttäkää nyt niitä. Sairaana voi käyttää hyvällä omallatunnolla käyttää valmisruokia jos ei ole allergioita.

Vierailija
4/4 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että! Tsemppiä, ja pidä mielessä että se menee ohi!

Pelkkää valmisruokaa, pizzaa yms. Ei mitään kotitöitä, siivoatte sitten kun terveenä. Pyydä kuitenkin että mies siivoaa keittiön, koska muuten voi olla ikävä sun olla kotona ihan totaalikaaoksessa.

PYstyykö kukaan ottamaan hoitoon, viemään ulos sitä tervettä lasta päivisin?
Pyydä, että mies hoitaa ihan kaiken illalla ja antaa sun nukkua, ja vie tervettä lasta ulkoilemaan.

Päivällä katselette telkkaria hyvällä omalla tunnolla, vaikka koko päivän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi