Mitä ajattelet jos näet hyvännäköisen naisen, jolla on selluliittia?
Kommentit (9)
Ei vähennä munkaan mielestä. Oikeastaan melkein kaikilla naisilla sitä on enemmän tai vähemmän ja valostuksesta riippuen erottuu.
Jos se olisi epäviehättävä asia naisessa, melkeinpä 90% naisista olisi epäviehättäviä.
En ole vielä koskaan nähnyt hyvän tai huonon tai minkäännäköistä täysikäistä naista jolla ei olisi selluliittia.
Itse en pääse yli siitä ajatuksesta, että nuori nainen jolla on selluliittia, elää epäterveellisesti.
Johtuu varmaan siitä, että kenelläkään tuntemallani naisella jonka olen nähnyt ns. kokonaan, ei ole ollut sellua.
Ymmärtääkseni selluliitti ei ole ns. pakollinen juttu. Jos nainen elää luonnollisesti: on paljon liikkeessä, vähän staattista loikoilua, syö mahdollisimman lisäaineettomasti, ei käytä juuri alkoholia jne. niin hänellä ei ole sellua.
Parempi noin päin. liika laihuus on turn off
mies52v
Kellä täysi-ikäisellä saati vähän vanhemmalla ei olisi?
Vierailija kirjoitti:
Itse en pääse yli siitä ajatuksesta, että nuori nainen jolla on selluliittia, elää epäterveellisesti.
Johtuu varmaan siitä, että kenelläkään tuntemallani naisella jonka olen nähnyt ns. kokonaan, ei ole ollut sellua.
Ymmärtääkseni selluliitti ei ole ns. pakollinen juttu. Jos nainen elää luonnollisesti: on paljon liikkeessä, vähän staattista loikoilua, syö mahdollisimman lisäaineettomasti, ei käytä juuri alkoholia jne. niin hänellä ei ole sellua.
Hahahaha ja ha. Ei sitten pidä ollenkaan paikkansa. Mä elän terveellisesti, urheilen, en juo alkoholia saati makaa sohvalla päivät pitkät ja multakin löytyy selluliittia! :) Ikää on 24.
Ei vähennä. Katson, että ompa hyvännäköinen nainen.