Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eri sanomalehtien tekstiviesteistä haluan sanoa tämän:

Vierailija
21.11.2020 |

Ensinäkin itse en ole vielä kertaakaan kirjoitellut ja lähettänyt mihinkään sanomalehteen omakirjoittamaani mielipidettäni moisiin "sekavienkien" viestien sekaan. En koe tarvetta julistaa anonyyminä tai siis nimettömänä mitään sellaista asiaa ns. suuren yleisön tietoon, että räpeltäisin jonkin lyhyen nasakan napakan viestini lehden kyseiselle palstalle.
Viime viikonkin paikallisen sanomalehden kyseiseltä palstalta poimin muutaman sellaisen - sanotaanko ei ihan tasapainoisen ihmisen lähettämän viestin, jonka sisältö toi edellä mainitun henkilön oman tolansa esiin. Viestin lähettäjissä on niiden viestien sisällöistä luettavissa ilmiselkäet oireet harhaluuloisuudestaan, ja rivien välistä voi lukea myös sen pelon, jonka oman perheensä jokin negatiivinen juttu on luonut viestin lähettäjän tunteeseen olevansa leimattu jostakin syystä esim. suvun piireissä.
Sitten viestin lähettäjä kuvittelee, että häntä seurataan ja kytätään, kun sattuu tietämään jostakin juorusta, joka liikkuu esim. tietyissä piireissä; ja on saanut jopa vihiä syyttömästä uhrista, jonka kanssa on mennyt sukset ristiin ja ihan omasta aloitteestaan, ja siitäkös saa aiheen haukkua syytöntä mitä ihmeellisimmillä harhaisilla oletuksillaan. Monesti edes tuonkaltainen lehtiin kirjoitteleva lyhytviestien lähettelijä ei edes tiedä sivullisena juoruista kärsivänä, jos asia koskee jotakin toista sukulaista tai ketä tahansa, että miten homma on mennyt. Asianosaiset itse kyllä tietävät todistajineen, mutta he eivät kerro tai ovat kertoneet vain ylimalkaisen versionsa tapahtumista, ja siitäkös nämä sivulliset osaaottavat esim. ilmiselkeän rikollisen omat läheisimmät henkilöt "ratkeavat", kun eihän nyt voi olla noin, ja nyt on mukana ties mitä uhriutumista ja peiliin katsomista itse uhrillakin ja hänen asiastaan todistavillakin juoruilijoilla. Voi helkatti, että maailmassa on vielä asioita, jotka on painettu maan alle, ja ei ole jostakin syystä tuota maallisen tuomiokunnan eteen aikanaan, en muuta sano!

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kuulosta ihan tervepäiseltä sinäkään.

Vierailija
2/15 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin menneisyyden asiassani olisi jo aikoinaan pitänyt pistää pyörät pyörimään, eikä jättää asiaa pimentoon, niin olisi tämän päivän pulinat POISSA asiasta tietämättömien joukoissa. Minun asiassani voisi kylläkin olla niin, että jotkut pulisijat olisivat kokonaan jääneet syntymättä!!!! Ja ns. rikollinen olisi saanut rangaistuksensa muunlaisessa muodossa kuin mitä hän sittemin sai, mutta sairauksille kun ei minkään mahda, ja vika, joka on yläpäässä on aina sivullisia ihmissuhteita tuhoava vika oireineen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minunkin menneisyyden asiassani olisi jo aikoinaan pitänyt pistää pyörät pyörimään, eikä jättää asiaa pimentoon, niin olisi tämän päivän pulinat POISSA asiasta tietämättömien joukoissa. Minun asiassani voisi kylläkin olla niin, että jotkut pulisijat olisivat kokonaan jääneet syntymättä!!!! Ja ns. rikollinen olisi saanut rangaistuksensa muunlaisessa muodossa kuin mitä hän sittemin sai, mutta sairauksille kun ei minkään mahda, ja vika, joka on yläpäässä on aina sivullisia ihmissuhteita tuhoava vika oireineen.

Saisiko saman suomeksi?

Vierailija
4/15 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro, mistä päättelet noin?  Olen kylläkin ihan terveeksi todettu mielenterveydeltäni, olen sentään käynyt asiantuntijan vastaanotolla ja ihan vapaaehtoisesti, koska on ollut pakko hakea keskusteluterapiaa rikoksen kohteeksi jouduttuani lapsuudessani. 

Minäkin voisin sanoa sinusta samat ihan tuon lyhykäisen parjaavan yhden lauseesi perusteella, mutta en tee niin.

Vierailija
5/15 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko ne heppalehdet on palautettu?

Vierailija
6/15 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö sun sitten käydä uudelleen?

Vierailija
7/15 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Viestin lähettäjissä on niiden viestien sisällöistä luettavissa ilmiselkäet oireet harhaluuloisuudestaan, ja rivien välistä voi lukea myös sen pelon, jonka oman perheensä jokin negatiivinen juttu on luonut viestin lähettäjän tunteeseen olevansa leimattu jostakin syystä esim. suvun piireissä."

Hyvänen aika, miten joku voi kirjoittaa tuollaista sekasotkua?

Vierailija
8/15 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäpä sinä?

Vierailija
9/15 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä äitihullun aloitus? No se selittääkin paljon.

Vierailija
10/15 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisikö sun sitten käydä uudelleen?[/quote

Noh, noiden ihmisten, jotka kirjottelevat sanomalehtien tekstiviestipalstoille etenkin omien luulojensa perusteella kaikenlaisia  henkilökohtaiseen elämäänsä kuuluvia juttujaan nimettöminä, niin olisikohan heillä syytä mennä suoraan osastohoitoon!

Vierailija
11/15 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajan teksti on yhtä sekava ja outo kuin monet tekstaripalstoilla olevat kirjoitukset, mutta paljon pidempi.

Vierailija
12/15 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitkä hemmetin heppalehdet palautettu????  Edellinen outo kysymys on ollut tän kaltaisissa ketjuissa aiemminkin.  :D

Vierailija
13/15 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittajan teksti on yhtä sekava ja outo kuin monet tekstaripalstoilla olevat kirjoitukset, mutta paljon pidempi.

HEH Kiitos sinulle, mutta en välitä....

Vierailija
14/15 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuleppas, juu ei mua sanomalehtien anonyymitekstit niin paljon häiritse omaa mieltäni, että mun pitäisi mennä terapiaan sanomalehtien napakoiden vuoksi; ihan vaan tiedoksesi, mutta eräiden niiden tekstiviestien lähettäjien olisi kyllä tarve ottaa yhteyttä mielenterveyden huollon asiantuntijaan.

Mä en vaan käsitä, miksi joku ihminen viestien sisällöistä huomaten kirjoittelee omasta niin henkilösuhteisiinsa liittyvistä asioistaan julkiselle lehtipalstalle nimettömänä, ja kuvittelee sen auttavan häntä itseään.  Miksi tuonkaltainen muita parjaava viestien lähettelijä ei mene suoraan sanomaan niille ihmisille, jotka ovat hänen mielestään juoruilijoita ja että heissä on vikaa jne.?    

Vierailija
15/15 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuuleppas, juu ei mua sanomalehtien anonyymitekstit niin paljon häiritse omaa mieltäni, että mun pitäisi mennä terapiaan sanomalehtien napakoiden vuoksi; ihan vaan tiedoksesi, mutta eräiden niiden tekstiviestien lähettäjien olisi kyllä tarve ottaa yhteyttä mielenterveyden huollon asiantuntijaan.

Mä en vaan käsitä, miksi joku ihminen viestien sisällöistä huomaten kirjoittelee omasta niin henkilösuhteisiinsa liittyvistä asioistaan julkiselle lehtipalstalle nimettömänä, ja kuvittelee sen auttavan häntä itseään.  Miksi tuonkaltainen muita parjaava viestien lähettelijä ei mene suoraan sanomaan niille ihmisille, jotka ovat hänen mielestään juoruilijoita ja että heissä on vikaa jne.?    

Eivät uskalla mennä suoraan päin naamaa sanomaan yhtään mitään, kun tietävät,että nuo parjaukset vastapuolen vioista  tyyliin :  "peiliin katsomis- ja hanki elämä"-kehoituksineen olisivat katteettomia kusipäisen ihmisen toivotonta yritystä kääntää omat vikansa ja jopa siipeilevänä syyllisen puolestapuhujana syyttömiin uhreihin.