Kenkien kuivaus kuivausrummussa, tasossa vai pyörien??
Miten te teette, eli annatteko kenkien kolista rummussa vapaasti vai käytättekö tasoa?
Kommentit (7)
Minä olen muutaman kerran kuivannut. Ohjeissa lukee, että kengät pitää kuivata erillisessä mukana tulleessa telineessä eikä saa laittaa rumpuun pyörimään. Niinpä olen kuivattanut vain tasolla.
Kengät jäävät kyllä kosteaksi peruskengänkuivausohjelmalla, mutta ovat sen verran lämpimiä ohjelman loputtua, että kun HETI ottaa ulos koneesta kuivumaan varret ylöspäin, kosteutta haihtuu lämmön mukana aika hyvin pois.
[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 21:05"]
Minä olen muutaman kerran kuivannut. Ohjeissa lukee, että kengät pitää kuivata erillisessä mukana tulleessa telineessä eikä saa laittaa rumpuun pyörimään. Niinpä olen kuivattanut vain tasolla.
Kengät jäävät kyllä kosteaksi peruskengänkuivausohjelmalla, mutta ovat sen verran lämpimiä ohjelman loputtua, että kun HETI ottaa ulos koneesta kuivumaan varret ylöspäin, kosteutta haihtuu lämmön mukana aika hyvin pois.
[/quote]
Kiitos tästä vastauksesta! Huomasinkin, että tasokuivaus ei ole kauhean tehokas. Kaksi kertaa peräkkäinkään tehty tunnin ohjelma ei jaksanut kuivattaa tarpeeksi... Hyvä etten laittanut pyörimään rumpuun, ohjeet kun ovat jossakin hukassa ja en siis päässyt sieltä asiaa tarkastamaan :)
ap
PS: mistähän kengänkuivaimia saa, paljon maksavat???
[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 20:48"]
Hanki kengänkuivain, maksaa n.30€ on todella tehokas ja kätevä.
http://www.taloon.com/kengankuivain-ajastimella-adax-st-12t-290w/S-8120798/dp
[/quote]
kuules sie, KIITOS!
Tuleeko tuollainen taso kaikkien kuivausrumpujen mukana? Mä en muista, että meillä mitään sellaista olisi. Olenko hukannut vai onko se joku lisävaruste? Siemensin rumpu ja melko uusi.
Hanki kengänkuivain, maksaa n.30€ on todella tehokas ja kätevä.
http://www.taloon.com/kengankuivain-ajastimella-adax-st-12t-290w/S-8120798/dp
Ja kukaan ei siis kuivaa kenkiä rummussa...?????
ap
Älkää nyt hankkiko mitään pelkkiä kuivaimia. Ostakaa kerralla kunnollinen, joka myös desinfioi kengät. Lisää kenkien käyttöikääkin. Esimerkkinä www.sterydry.fi