Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies unohti syntymäpäiväni

Vierailija
23.03.2014 |

Perjantaina oli mun synttärit ja mies unohti ne tyystin. Tånään sit mies kirjautui facebookiin ja huomasi tilanteen: "Hups. Taisipas unohtua! Onnea".Siinä se. Nyt vähän tympäsee, suututtaa... Mies muutenkin nyt pitänyt mua huonosti jne.. Saako tämmösestä olla kiukkunen? Itse kuitenkin muistan AINA miehen syntymäpäivät ja ostan noin 50-100 euron lahjan. Itse en siis kaipa edes mitään kallista lahja, jo kukkakimppu riittäisi. Ottaisitteko itse jälkikäteen lahjaa vastaan? Nyt mies sitten yrittää "lämmitellä ja hyvittää" tilannett sillä että antaisi illalla mulle munaa lasten mentyä nukkumaan!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

en hyväksyisi seksiä lahjaksi... koska saahan mieskin siinä samalla o.O

Vierailija
2/8 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan ihan sovittu, että kumpikaan ei muista toista minään merkkipäivinä. Mulla oli torstaina synttärit ja mies melkein unohti, mutta sitten muisti ja sanoi hyvää syntymäpäivää.

Tällä kertaa sain lahjankin, mutta vain koska itse sitä pyysin. Sekin oli myöhässä, kun ei mies saanut aikaiseksi ajoissa ostaa. :D Mulloin en saa ikinä mitään, eikä mieskään multa.

Pitäisiköhän teidänkin sopia, että ette osta toisillenne mitään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa, että muut muistavat oman syntymäpäivän, niin siitä pitää muistuttaa aikaisemmin.

Jos haluaa juhlat, pitää järjestää itse.

Jos haluaa yllätysjuhlat, pitää sanoa miehelle paria kuukautta aikaisemmin, että haluan sinun järjestävän minulle yllätysjuhlat.

Vierailija
4/8 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari vuotta sitten mies toi minulle ruusupuskan ja toivotti hyvää syntymäpäivää, ihan hieno juttu, paitsi että mies oli viikon myöhässä. Ei kaikista pikkujutuista jaksa hermostua. En vetänyt herneitä nenään, vaan lähdettiin ravintolaan illalliselle.

Vierailija
5/8 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika törkeä mies, loukkaantuisin. Mä oonkin aikamoinen synttärifanaatikko. En ikinä unohda kenenkään rakkaan synttäreitä ja todellakin oletan että munkin synttärit muistetaan. Lahjaa en kaipaa keneltäkään paitsi omalta mieheltä. Me emme osta vuosipäivä/ystävänpäivä/joululahjoja toisillemme, mutta synttäreinä kuuluu muistaa. Oisin varmaan niin pahalla päällä, että laittaisin ukon kullin solmuun jos se jotain yrittäisi hyvityksenä lämmitellä.

Vierailija
6/8 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä tietoinen miten se tehdään eli tunnin välein verikokeita ja niiden välissä se litku juodaan. Mutta en pysty menemään sinne tyhjällä vatsalla lääkärit muutenkin kammottavat. Syön terveellisesti, mutta ennen viime neuvolaa olin juuri syönyt pullaa ja juonut sokeripitoista teetä ( olin kylässä ystävällä)

Ap

Vierailija
7/8 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et muistuttanut, edes jotenkin? Turha siinä on murjottaa jos ei itse ole viitsinyt muistuttaa. Ei sinun kovin ihmeitä tarvitsisi tehdä, pari pientä vihjausta varmasti riittäisi ja varsinkin kun synttärisi olivat perjantaina, niin olisit voinut vaikka katsella ruokapaikkaa valmiiksi ja sanoa miehelle, että lähdette sinne iltasella. Mutta turha nyt on asiaa enää itkeä, näin kävi ja elämä jatkuu. Ensi kerralla kannattaa muistaa tämä vuosi jos syntymäpäivä on niin tärkeä.

Vierailija
8/8 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea sulle!

Mä en jätä sen varaan, että mies itse muistais. Seinäkalenterissa lukee kaikkien synttärit ja isolla. Lisäksi vihjailen tai sitten järjestän itse.

Tänä vuonna ajattelin, kun lapsetkin on jo teinejä, niin he voisivat jotain kehitellä yhdessä. Tyttärellä oli ideoita oli tulossa kertomaankin, mutta sanoin että jospa juttelis isänsä kanssa.

Synttärit tuli ja kahvi oli keitetty valmiiksi.. Onnittelivat kaikki ja siinä se.

Kyllä mua vitutti kuin pientä eläintä. Mä haluan viettää synttärit, perkele haluan huomiota edes yhtenä päivänä vuodessa. Enkä ole vaativa!

Mitä oli tapahtunut tytön ideoille, ei muistanut puhua.. Tekstiviesti liian vaikea, kun mies ei ollut just kotona.

Kunpa joku olisi tehnyt mulle ruuan silloin, ei. Joten kävin hakemassa pakkaspitsat ja itselleni viiniä ja join säälikännit.

Ensi vuonna paluu vanhaan tyyliin, mä järjestän itse ja pirun isot kekkerit järjestänkin vaikka mittariin tulee silloin 41!