Sekoilevat muorit
Hei kaikki eronneet naiset.
Muutaman tilanteen sivustaseuraajana olen huomannut, että naiset tekevät hirveästi kiusaa eksilleen ja panttaavat tapaamisia lasten kanssa huvikseen/saadakseen jonkin tahtonsa läpi. Tapauksissa on kyseessä isit jotka rakastaa lapsiaan, haluaa tavata niitä usein ja maksavat elarit ajallaan. Onko tämä yleistä? Eikö nämä äidit ymmärrä että tekevät hallaa lapsellekin omalla lapsellisella käytöksellään? Kuoleeko naisen aivosolut eron jälkeen? Itsehän olen nähnyt vain kolikon toisen puolen eli isien tarinan, mutta tältä puolelta katsottuna jokainen lapsensa isästä eronnut nainen sekoaa ja muuttuu kusipääksi. Kaikkeen on perustelu "vain lapsen parhaaksi". Mitä vittua?
Terveisin nainen itsekin, ei vielä äiti.
Kommentit (9)
Miten et tunne yhtään eronnutta äitiä vain isejä???
Mä tunnen muutaman molempia, itse olen eronnut äiti, enkä panttaa yhtään mitään, päinvastoin, olisi ihanaa, että tämä rakastava isä pitäisi sovitusti, eikä kikkailisi niin usein omien menojensa vuoksi.
[quote author="Vierailija" time="21.03.2014 klo 10:29"]
Hei kaikki eronneet naiset.
Muutaman tilanteen sivustaseuraajana olen huomannut, että naiset tekevät hirveästi kiusaa eksilleen ja panttaavat tapaamisia lasten kanssa huvikseen/saadakseen jonkin tahtonsa läpi. Tapauksissa on kyseessä isit jotka rakastaa lapsiaan, haluaa tavata niitä usein ja maksavat elarit ajallaan. Onko tämä yleistä? Eikö nämä äidit ymmärrä että tekevät hallaa lapsellekin omalla lapsellisella käytöksellään? Kuoleeko naisen aivosolut eron jälkeen? Itsehän olen nähnyt vain kolikon toisen puolen eli isien tarinan, mutta tältä puolelta katsottuna jokainen lapsensa isästä eronnut nainen sekoaa ja muuttuu kusipääksi. Kaikkeen on perustelu "vain lapsen parhaaksi". Mitä vittua?
Terveisin nainen itsekin, ei vielä äiti.
[/quote]
Se kolikon toinen puoli on samanlainen, eli miehet tekevät sitä kiusaa ja kärsivät aivosoluvajeesta.
Siten että omat ystäväni ovat toistaiseksi pysyneet parisuhteessa lastensa isien kanssa. Kunhan kirjoitin mietteet tänne ja katson minkälaista pilkunnussintaa tai jopa asiallisia ajatuksia se herättää ihmisissä.
Sen olen kyllä oppinut huomaamaan että ihmiset ovat sokeita omille mokilleen varsinin huoltajuusasioissa...
Ja muori, no... Voithan sitä tuohonkin asiaan tarttua oman perjantaipullosi lisäksi :)
Mukavaa viikonloppua kaikille, avautukaa tänne ja kertokaa ajatuksia, jospa niistä aukenisi taas jotain valaisevaa ihmisten ajatustenjuoksusta.
t. ketjun aloittaja
kyllä niitä lapsia käytetään pelinappuloina ehjissäkin perheissä, molempien vanhempien toimesta. ihan samoin kun seksillä ja imuroinnilla "kiristetään". elämä on.
Lähivanhemman tekemä kiusa on sillä pahempaa, että tämä voi nimenomaan pantata kersaa jos sille päälle sattuu suutahtaessaan...
Niin no sinähän et siis ap tiedä koko totuutta. Eli älä vedä sen kummempia johtopäätöksiä. Ja itse en ole eronnut, mutta jos olisin, en todellakaan haluaisi pienen lapsen kulkevan kahden kodin väliä. Isommat lapset ovat eri asia.
Eronneet ovat yleensä huonoissa väleissä ja ne eivät eron jälkeen parane, jos ei kumpikin huolehdi vain omista asioistaan ja aloita puhtaalta pöydältä. Yleensä lähihuoltaja on jopa huojentunut vapaasta viikonlopusta, että jos sen jättää käyttämättä, niin on jotain vikaa etän hoitotaidoissa tai luotettavuudessa muuten. Monesti on se, että lasta ei anneta kuin selvälle ihmiselle hoitoon. Usein nämä juopot valittaa vaikka ei heistä huoltajiksi olisikaan. Esim humalassa aiheesta avautuvat miehet ovat järjestään isänä täysin paskoja.
"Muorit"? Tuo viittaa kyllä mummoon tai muuten vanhempaan naiseen, ei naisiin yleensä.
Ihan päätön vuodatus, näköjään perjantaipullo korkattu ajoissa tänään ...