Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko ainoa, joka on kypsynyt Olga Temoseen?

Vierailija
21.03.2014 |

Nyt Olgaa ei pukkaa enää ihan joka tuutista, paitsi että Olgan kotona pyörii uusintoina. Mutta esim. Kotivinkin kolumnit eivät aukea mulla lainkaan. Mitä kiinnostavaa niissä on? Kertoilee tavallisesta arkielämästä ja ihan tavallisista lasten jutuista. Siis mikä niissä kiinnostaa? Onko Olga jotenkin niin ylimaallisen upea henkilö, että kaikki palavat halusta kuulla, että mitä muksut tänään tekivät tai mitä ruokaa tehtiin? Milestäni kolumneissa pitää olla rutkasti enemmän asiaa ja sisältöä.

Mulla ei sinänsä ole mitään Olgaa vastaan, ihan miellyttävän oloinen persoona, mutta en tajua, miksi hänen elämänsä on jotenkin erityisen kiinnostavaa.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, eiköhän tuo sama ongelma ole kaikissa blogeissa? Itse seuraan Olgaa koska minua kiinnostaa maaseutuasuminen, lähi-ja luomuruoka ja lasten kanssa kokkaaminen, hevoset ym. Olgalla on ihana maanläheinen asenne, söpöt lapset ja TUUKKA ;) Lisäksi ihana koti. 

Vierailija
2/16 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olga on julistautunut ekoilun ja kierrätyksen Super-Marjoksi. Samanlaisia turhakkeita molemmat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttää.Vaikka oikeesti se voi olla ok.

Vierailija
4/16 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse en ole ymmärtänyt... tosin en fanita sinällään ketään, että ehkä en ymmärrä muutenkaan. Mielestäni umpitylsä ihminen - ninkuin lahäes kaikki ihmiset.

Vierailija
5/16 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap, olet tyhmä. älä noteeraa olga temos-juttuja, jos ne ärsyttää. näyttävät kiinostavan sua kovastikin.

Vierailija
6/16 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2014 klo 10:46"]

No, eiköhän tuo sama ongelma ole kaikissa blogeissa?

[/quote]

Kyse on kolumnista. Ja ei, kaikissa kolumneissa ei tosiaan ole tuota ongelmaa. Mutta kyllä joissain muissakin naistenlehtikolumneissa sorrutaan jaaritteluun, myönnetään. En näe mitään pointtia siinä, että joku semijulkkis kertoo kokonaisen sivun verran arkielämästään. Kyllä kolumni vaatii kunnon pointin.

Oikeastaanhan kolumnin ideana on, että siinä otetaan kantaa johonkin. Monet "toimittajat" ja nämä jullkiskolumnistit kuvittelevat, että kolumnissa voi vain jaarietella omasta elämästään.

Vierailija
7/16 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hitto, joku lukee Olgaa ja valittaa ei aukea kolumni ja samaan hengenvetoon ihmettelee miksi Olgaa pitäisi seurata ja ettei pidä Olgan tyylistä.

IHANKO TOTTA!

Vierailija
8/16 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka se on? Jotain suomalaisia pikku-"julkkiksia" vai? Ku jokanen telkkarissa tai lehdessä näkyny on nykyään julkisuudenhenkilö. Mäki oon siis julkkis.

Vierailija
9/16 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli Salkkareissa joskus. Kypsyin jo silloin hänen persoonansa. Kakaroita on, mutta olen jo pudonnut, kenen ja paljonko

Vierailija
10/16 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurannut Olga T:n elämää aika etäältä lehdistä ja päätellyt, että hän on rakentanut itselleen elämäntavan jonka haluaa. Se on ihan toinen kuin omani, mutta ei se mitään tee, ei häiritse minua. Se on kunnioitettavaa.

Esiintyminen julkisuudessa perheenemäntänä - ei siis näyttelijänä, joka hän on koulutukseltaan - saattaa johtua siitä, että tuo elämäntapa voi olla ainakin alkuvuosina kallis ja kolumneista/ blogeista tuleva raha on tervetullutta. 

Hienoa, että ap saa innoitusta Olga T:n elämästä :)

Vierailija
11/16 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2014 klo 11:05"]

Ei hitto, joku lukee Olgaa ja valittaa ei aukea kolumni ja samaan hengenvetoon ihmettelee miksi Olgaa pitäisi seurata ja ettei pidä Olgan tyylistä.

IHANKO TOTTA!

[/quote]

Tämä on kyllä huippu perustelu. Tätä voi soveltaa mihin vain. Telkkarista voisi pyröittää aamusta iltaan virityskuvaa: eihän sitä ole pakko katsoa, jos ei tykkää. Hesarin voisi täyttää Tuksun blogiteksteillä. Älä lue, jos et tykkää! Kaupoissa voisi myydä pelkkää parsakaalia. Älä osta, jos et kerran halua!

Vierailija
12/16 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2014 klo 11:19"]

Olen seurannut Olga T:n elämää aika etäältä lehdistä ja päätellyt, että hän on rakentanut itselleen elämäntavan jonka haluaa. Se on ihan toinen kuin omani, mutta ei se mitään tee, ei häiritse minua. Se on kunnioitettavaa.

Esiintyminen julkisuudessa perheenemäntänä - ei siis näyttelijänä, joka hän on koulutukseltaan - saattaa johtua siitä, että tuo elämäntapa voi olla ainakin alkuvuosina kallis ja kolumneista/ blogeista tuleva raha on tervetullutta. 

[/quote]

Ihan kiva Olgalle, mutta kai lukijalla tai tv-katsojallakin on oikeus sisältöön, jossa on muutakin pointtia kuin Olgan tarve tienata rahaa. Esim. kolumneja voisi kirjoittaa sellaiset, jotka osaavat kiinnostavan kirjoittamisen taidon.

Vierailija
13/16 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olga on ihana! 

Vierailija
14/16 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen tykkäsin Olgasta,on kaunis ym.Mutta sitten noita Olgan kotona-ohjelmia...tulee uusintojen,uusintojen uusintoja.Olga joka lehdessä millon eestä,millon takaa.Ja tossa mainoksessakii se on.

Vierailija
15/16 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2014 klo 11:22"]

[/quote]

Ihan kiva Olgalle, mutta kai lukijalla tai tv-katsojallakin on oikeus sisältöön, jossa on muutakin pointtia kuin Olgan tarve tienata rahaa. Esim. kolumneja voisi kirjoittaa sellaiset, jotka osaavat kiinnostavan kirjoittamisen taidon.

[/quote]

Hesarissa on hyvin kirjoitettuja, "oikeita" kolumneja, samoin Suomen Kuvalehdessä. Telkkarissa on muitakin ilmaisia kanavia kuin Nelonen, Liv, Ava tms - kuluttajalla on valinnanvaraa. Ap on itse päättänyt tilata Kotivinkin ja lukea sieltä Temosen kolumneja. Ne ovat hänen valintojaan, hän on niistä vastuussa, ei Kotivinkin kustantaja tai Temonen, jolla on vain sopimus kustantajan kanssa. Kustantaja on pyytänyt Temosta, koska tämä ehkä jotenkin vastaa lehden kohderyhmää, Temonen on suostunut omista syistään. Ja kuka ylipäänsä hakee älymystöllisyyttä tai yhteiskunnallista debattia lehdestä, jonka nimi on Kotivinkki?! Kamoon! En ole nähnyt kys. lehteä, mutta kuvittelen siinä olevan nopeasti vaihtuvaa "sisustusmuotia". Sen perimmäinen tarkoitus on saada naiset vaihtamaan kotiensa sisustusta mahdollisimman usein, eli ostamaan mahdollisimman paljon tavaraa, jota he eivät tarvitse. 

Toissapäivänä, Minna Canthin ja tasa-arvon päivänä, oli Hesarissa innostava juttu Minna Maijalan uudesta Canth-elämäkerrasta. Tehtiinkö siitä avausta palstalle? Ei. Mutta Olga Temosesta ja Kotivinkistä tehdään.  Siitä voi vetää kaikenlaisia johtopäätöksiä. 

Seiska suoltaa sitä paskaansa tasan niin kauan kun lukijat itse päättävät sitä haluta. Ihmiset on ihan oikeasti itse vastuussa omista kulutusvalinnoistaan, lukivat he sitten Olga Temosta Kotivinkistä tai The Guardiania netistä. 

Anteeksi, että kiihdyin :)

10

Vierailija
16/16 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2014 klo 11:59"]

[quote author="Vierailija" time="21.03.2014 klo 11:22"]

[/quote]

[/quote]

Hesarissa on hyvin kirjoitettuja, "oikeita" kolumneja, samoin Suomen Kuvalehdessä. Telkkarissa on muitakin ilmaisia kanavia kuin Nelonen, Liv, Ava tms - kuluttajalla on valinnanvaraa. Ap on itse päättänyt tilata Kotivinkin ja lukea sieltä Temosen kolumneja. Ne ovat hänen valintojaan, hän on niistä vastuussa, ei Kotivinkin kustantaja tai Temonen, jolla on vain sopimus kustantajan kanssa. Kustantaja on pyytänyt Temosta, koska tämä ehkä jotenkin vastaa lehden kohderyhmää, Temonen on suostunut omista syistään. Ja kuka ylipäänsä hakee älymystöllisyyttä tai yhteiskunnallista debattia lehdestä, jonka nimi on Kotivinkki?! Kamoon! En ole nähnyt kys. lehteä, mutta kuvittelen siinä olevan nopeasti vaihtuvaa "sisustusmuotia". Sen perimmäinen tarkoitus on saada naiset vaihtamaan kotiensa sisustusta mahdollisimman usein, eli ostamaan mahdollisimman paljon tavaraa, jota he eivät tarvitse. 

Toissapäivänä, Minna Canthin ja tasa-arvon päivänä, oli Hesarissa innostava juttu Minna Maijalan uudesta Canth-elämäkerrasta. Tehtiinkö siitä avausta palstalle? Ei. Mutta Olga Temosesta ja Kotivinkistä tehdään.  Siitä voi vetää kaikenlaisia johtopäätöksiä. 

Seiska suoltaa sitä paskaansa tasan niin kauan kun lukijat itse päättävät sitä haluta. Ihmiset on ihan oikeasti itse vastuussa omista kulutusvalinnoistaan, lukivat he sitten Olga Temosta Kotivinkistä tai The Guardiania netistä. 

Anteeksi, että kiihdyin :)

10

[/quote]

Niin haluaako joku oikeasti lukea niitä Temosen kolumneja?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi