Palstan asiantuntijat: miten mies oikein isketään?
Minä olen aika kokematon ja konservatiivinen mitä miesten "iskemiseen" tulee. Pelkään vaikuttavani tungettelevalta tai epätoivoiselta ja siksipä en oikeastaan koskaan lähesty ketään. Nyt olen kuitenkin niin kyllästyny sinkkuuteen että haluan edes jonkinsortin säpinää. Ensi viikonloppuna yhteiseen illanviettoon mihin eräs tuttu mieskin osallistuu ja ajattelin jotenkin ilmaista kiinnostukseni. En hae yhdenillanjuttua ja juujuu mies on ihan vapaa niinkuin minäkin. Miten toimin? Ihan yksityiskohtaisia neuvoja ja vinkkejä mitä tehdä ja mitä välttää kaivataan. Olen ihastunut, mutta niin hukassa.
Kommentit (4)
Jatkan. Koita vaikuttaa mielenkiintoiselta. Juttele sellaisia, että jäät miehen mieleen. Hymyile paljon. Ole iloisen ja positiivisen oloinen. Katso miestä rohkeasti silmiin puhuessasi. Älä istu lysyssä tai pidä käsivarsia ristissä edessäsi, se vaikuttaa epävarmalta.
Kyllä mies sen kestää, jos yksinkertaisesti kerrot olevasi herrasta kiinnostunut ja ehdotat yhteisiä jatkoharrasteita. En minä ainakaan pahaksi panisi..
Itse olen muutaman kerran yrittänyt iskeä miehiä face-to-face ja aina epäonnistunut. Ainoat onnistumiset ovat tulleet kun olen alkanut iskemään tekstareilla ja mennyt aika lujaa suoraan asiaan.
Itse ainakin menen ensin vain juttelemaan. Puhelen aivan niitä näitä ja koitan vaikuttaa rennolta. En siis ala heti mitenkään iskeä, vaan juttelen ensin. Jos olen miehen mielestä kiinnostava, ja mies edelleen kiinnostaa minua, jatkan vain juttelemista. Se on hyvä alku, jos juttu luistaa ja molemmat viihtyvät toisen seurassa. Jos mies karkaa pian jonnekin, luovutan omalta osaltani.
Illan aikana voi tunnustella tilannetta hivuttautumalla vähän lähemmäs. Voit esim. iskeä leikilläsi silmää ja katsoa, miten mies reagoi. Itse saatan myös, jos joudun hetkeksi poistumaan vessaan, murjaista palatessani jotain tyyliin "käyksä täällä usein?". Sen voi verhota läpäksi, vaikka noiden juttujen avulla voi hyvin kartoittaa tilannetta. Olen kyllä usein myös käynyt päälle ihan rohkeasti, ja aina se on johtanut hyviin tuloksiin, mutta tuolloin molemminpuolinen kiinnostus on ollut aika selvä. Tilannetta pitää vähän lukea. Koita vaikuttaa rennolta ja keksiä mielenkiintoista puhuttavaa. Tavallinen small talk on vain pitkästyttävää.