En halua olla työelämässä!
Kaikilla on aina kiire eikä ketään huvia jutella esimerkiksi kahvitauoilla. Töitä ei ehdi tehdä kunnolla, ja asiakkaille lähetetään ohjelmistoja mitä toimii mutta vai nippanappa. Kaikki kannustimet ja pienet työsuhde-edut on jäissä, alkaen palkanlisästä ja työnantajan 80-prosenttisesti maksamasta kuntosalijäsenyydestä. Työnantajan taholta pelotellaan että saattaa olla yt:t tulossa hetkenä minä hyvänsä. Kun väkeä lähtee joko yt:n tai luonnollisen poistuman kautta, tilalle tuodaan uudet vuokratyönä, määräaikaisina tai törkeällä vajaasopimuksella. En halua työskennellä näissä olosuhteissa ja harkitsenkin työttömyyttä vakavana vaihtoehtona. Saisi ensimmäiset pari vuotta lomailla ansiosidonnaisilla.
Kommentit (3)
Lisään vielä että kaikilla on pelko persiissä ja yrittää tarvittaessa kyynärpäillä tai työkaveria selkään puukottamalla pitää työpaikastaan kiinni. Jos minä saisin päättää niin nämä keissit lähtisi kilometritehtaalle heti ensimmäisenä.
Mulla on kiva työ ja huiput työkaverit, mutta vituttaa kun se vie matkoineen aikaa niin paljon päivästä et elämä on yhtä kellon kyttäämistä ja tuli perseen alla juoksemista ja silti ei mitään toivoa, et ehtisin edes harrastaa oikein mitäänn (vuorotyökin tekee kaikki säännölliset harrastukset mahdottomaksi), hyvä kun nähdä ystäviäkään. Oon siis rytmeiltäni luonnostaan äärimmäisen hidastempoinen haaveilija, siitä kai tää jatkuva kiireen tuntu...
Onneksi oon jäämässä kohta äitiyslomalle. Aion olla kotona niin pitkään kuin rahat vaan riittää.