Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Gymillä peetee nauro mulle!

Vierailija
18.11.2020 |

Olin ylipainoinen ja osaamaton. Menin treenaamaan youtubesta oppimallani videon avulla. Kassan takaa tämä peeteeks kuvailtu mies, tuli luokseni ja alko nauramaan. Kysy et mitä sirkustemppuu mä oikee teen.

En tajunnu heti et mulle oltiin naurettu siel gymillä siitä asti ku olin alottanu treenaamisen.
Vasta ku tämä jäpikkä tuli ihan viereeni irvaileen tajusin.

Ja sillä kyseisellä homo sapiens salilla kuvattiin muita nettiin.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita linkki videoon niin katsotaan. Saleilla on niin paljon erilaisia ihmisiä ettei yleensä kenellekään naureta

Vierailija
2/7 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisit menny ridaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei saa salille kyllä kovin helpolla ähkimään. Isot korstot katselee, että mitähän tuokin Mikki Hiiri tänne tulee rimpuilemaan, ja fitnessmisukat nauraa päin naamaa ja ottavat selän takaa meemivideoita joihinkin rinkirunkkuryhmiinsä. Parempi nostella niitä raskaita 1,5 litran vissypulloja kotosohvalla tv:tä katsellessa.

Terveisin Naispelko27

Vierailija
4/7 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veisi tuollainen asenne kyllä motivaation pitkäksi aikkaa. Itse liikun ainoastaan ulkona kaukana ihmisistä niin ei tarvi pelätä naureskelua.

Vierailija
5/7 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ei saa salille kyllä kovin helpolla ähkimään. Isot korstot katselee, että mitähän tuokin Mikki Hiiri tänne tulee rimpuilemaan, ja fitnessmisukat nauraa päin naamaa ja ottavat selän takaa meemivideoita joihinkin rinkirunkkuryhmiinsä. Parempi nostella niitä raskaita 1,5 litran vissypulloja kotosohvalla tv:tä katsellessa.

Terveisin Naispelko27

Joo samaa mieltä oon. Ei muakaa enää saa salille mistää hinnast. Olisipa sillon tajunnu miks ne kuvas siel niin näyttävästi meitsi tais päästä johonki nauru videoo. Ja sillon olin viel ujo ja pelokkaan näkönen joka pälyilee ympärillee

Vierailija
6/7 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita linkki videoon niin katsotaan. Saleilla on niin paljon erilaisia ihmisiä ettei yleensä kenellekään naureta

No mulle kyl naurettiin. Oon kiusaamisen kohteena ja tällä mega shaisse salil kävi mun entisiä kiusaajia. Et joo.

Vierailija
7/7 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirvee paikka