Mies luulee että sillä on isompi kuin oikeesti on! :D
Kerroin mun miehelle täällä olleesta peniskeskustelusta, ja hän oli sitä mieltä että monesti miehet liioittelevat omaa kokoaan, ja sanoi senkin että 13 senttiä on Suomessa keskikoko. Sit mä sanoin että no sulla on mun mielestä ihan riittävän kokoinen, ja sit hän alkaa pohtimaan että kyllä hänellä on joku 18-senttinen :DD haukkuu muita miehiä ja itse liioittelee :D oikeesti sillä on ehkä joku 14-15-senttinen, eikä sillä niin väliä, nyt mä vaan tajuan miksi toi useesti kuvittelee olevansa joku jumalan lahja naisille.
Kommentit (28)
Joo, oma mieheni mittailee kaluaan ja hänestä se on vähintään 16cm, joskus 18cm. ;) Totuus lienee jossain 13-14cm tienoilla...
Ja sinä toitottelet turuilla, toreilla ja somessa miehesi kullin pituudesta.
Tuleva ex miehesi
Ainahan ne liioittelee kalunsa kokoa.
Eipä taida olla ainoa mies laatuaan...
Tekisi mieli samantien mennä mittanauhan kanssa mittailemaan, mut en viitsi olla ilkeä.. ;)
Ap
Mun ex iski mua mm. siten että 'mulla on 23cm;)'. No, olin kiinnostunut itse miehestä en munasta. Onneksi se oli loppujen lopuksi n.19cm, koska en tiedä mihin se olisi jos se olisi ollut vielä 4cm pidempi... ihmeellisiä nämä miehet ja kummalliset mitat heillä.
...mihin se olisi siis tungettu :D
No mittaapa sen kikkeli. Toteat että eipä ole kuin 14 cm ja sitten sanot, että opettele tomppeli käyttämään mittanauhaa
[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 18:17"]Joo, oma mieheni mittailee kaluaan ja hänestä se on vähintään 16cm, joskus 18cm. ;) Totuus lienee jossain 13-14cm tienoilla...
[/quote]
Olen 35v mies, mutta en ikinä ole mitannu mulkkua erektiossa. Ei vaan ymmärrä näitä mittaajia ??? Monen naisen värkeissä se on aikoinaan pyöriny ja tyytyväisiä on oltu molemminpuolin
[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 18:21"]
Tekisi mieli samantien mennä mittanauhan kanssa mittailemaan, mut en viitsi olla ilkeä.. ;)
Ap
[/quote]
Mittaa!
[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 18:22"]
...mihin se olisi siis tungettu :D
[/quote]
sun perseeseen huora :D
Kur kur...onnittelen onnistuneesta mies valinnasta!
Jo on puheen aiheet. Mutta toisaalta siitä puhe mistä puute.
[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 18:21"]Tekisi mieli samantien mennä mittanauhan kanssa mittailemaan, mut en viitsi olla ilkeä.. ;)
Ap
[/quote]
Ilkeä?! Lapsellista se enemminkin olisi.
Anna luulla. Sinä et menetä mitään.. jos taas mies tietäisi omaavansa pienemmän vehkeen, se voisi vaikuttaa alentavasti hänen itsetuntoonsa ja suorituskykyynsä. ;)
[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 18:21"]Tekisi mieli samantien mennä mittanauhan kanssa mittailemaan, mut en viitsi olla ilkeä.. ;)
Ap
[/quote]
Ilkeä?! Lapsellista se enemminkin olisi.
[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 18:23"][quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 18:17"]Joo, oma mieheni mittailee kaluaan ja hänestä se on vähintään 16cm, joskus 18cm. ;) Totuus lienee jossain 13-14cm tienoilla...
[/quote]
Olen 35v mies, mutta en ikinä ole mitannu mulkkua erektiossa. Ei vaan ymmärrä näitä mittaajia ??? Monen naisen värkeissä se on aikoinaan pyöriny ja tyytyväisiä on oltu molemminpuolin
[/quote]
Joo se mittailu on pienisieluisten peräkammaripoikien juttu
Ap
[/quote]
Ja sillä on aina stondis vai ?
[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 18:31"][quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 18:21"]Tekisi mieli samantien mennä mittanauhan kanssa mittailemaan, mut en viitsi olla ilkeä.. ;)
Ap
[/quote]
Ja sillä on aina stondis vai ?
[/quote]
No ei, mutta kyllähän sen saa äkkiä aikaiseksi, viriili toi sentään vielä onneksi on.
Haha sun miehes on varsinainen pystyyn nostettu paska :DD