Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sain ravitsemusterapeutilta ohjeet mitä syödä, olen järkyttynyt!!

Vierailija
18.11.2020 |

Siis ennen join 5 kuppia kahvia ja söin yhden lämpimän ruoan. Nyt sain ohjeet ja tuo ruoan määrä on uskomaton, 1800kcal päivässä.

Ja saa syödä ihan kunnon ruokaa, leipää,perunaa,keittoja jne

Missä vaiheessa päähäni on syötetty tiwto,että kun jättää syömättä - laihtuu. Toisin kävi.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niii in. Ajatella, että jotkut ketkä eivät ole pilanneet aineenvaihduntaansa nälkiintymisellä saattaa jopa laihtua 1800kcal määrällä. Osa voi syödä huoletta yli kaksi tuhattakin.

Vierailija
2/13 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida ap:lla olla kaikki inkkarit kanootissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väitätkö olevasi fat vaan yhdellä ruoalla päivässä. Yeah right, lehmät lentää. Tää on taas näitä harhaluuloja.

Vierailija
4/13 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat ravitsemusterapeutit ei tajua miten elimistö toimii. Ovat jämähtäneet ysärin "uudistettuun ruokaympyrään".

Vierailija
5/13 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väitätkö olevasi fat vaan yhdellä ruoalla päivässä. Yeah right, lehmät lentää. Tää on taas näitä harhaluuloja.

No niiden viiden kahvikupillisen kyljessä tietysti menee viisi pullaa ja paketti keksejä.

Vierailija
6/13 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei varmasti aineenvaihdunta toimi oikein hirveällä kalorivajeella.

Vierailija
7/13 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään kulutukseni on ollut 2560 kcal tunnin le kin jälkeen ja muitten päivän normitöiden.

Vierailija
8/13 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tämä olisi totta, ei meillä olisi anorektikoita. Kyllä ne ihan sillä suurella kalorivajeella on itsensä laihaksi saanut

Vierailija
9/13 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh, ottakaa selvää aineenvaihdunnasta ja googlettakaa vaikka sana säästöliekki jos ei tuon enempää ole perusasioista tietoa. Olen turhankin hoikka ja syön nykyään 2200kal. Senttejä tippui entisestään kun nostin kaloreita reilusti siitä mitä vielä keväällä söin.

Vierailija
10/13 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon syönyt nyt muutaman kuukauden 3500 kkaloria päivässä ja aina vaan lihoon. Kuinka paljon sitä oikein pitää syödä että aineenvaihdunta alkaa toimia ja alan laihtua??!!? Ei mahakaan vedä. Riittääkö 5000 kkaloria? APUA!!!

Vierailija
11/13 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huoh, ottakaa selvää aineenvaihdunnasta ja googlettakaa vaikka sana säästöliekki jos ei tuon enempää ole perusasioista tietoa. Olen turhankin hoikka ja syön nykyään 2200kal. Senttejä tippui entisestään kun nostin kaloreita reilusti siitä mitä vielä keväällä söin.

Kai ymmärrät, että tämä puhe säästöliekistä on lähinnä roskaa? Aineenvaihdunta ei itse asiassa ole kovin monimutkainen asia ja erot eivät ole kovin suuria.

Vierailija
12/13 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tämä olisi totta, ei meillä olisi anorektikoita. Kyllä ne ihan sillä suurella kalorivajeella on itsensä laihaksi saanut

Jopas oot viisas. Se, että aineenvaihdunta ei toimi ja elimistö on sekaisin, ei mitenkään estä sitä, että voi olla laiha, päinvastoin. Kyllä valtavalla ja pitkäaikaisella kalorivajeella "saa itsensä laihaksi", se ei vain ole terveellistä. 

Ap:n viestiä en ymmärtänyt yhtään. Etkö ole aiemmin syönyt tarpeeksi siksi, että olet pelännyt lihomista? Miksi? Jos siihen osaat vastata järkevästi, voi suhteesi ruokaan tervehtyä nopeastikin. Nyt vain nauttimaan syyssadon herkuista!

Vierailija
13/13 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla kakkostyypin diabetes kun on määrätty leipää ja perunaa. Terveillehän noi ei sovi.