Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

oletko ollut kampaamo käsittelyssä kauneudenhoito-oppil

Vierailija
18.03.2014 |

aitoksessa? oliko millanen kokemus?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo just viime viikolla. Ja kerran aiemmin vuos sitten. Ihan ok jälkeä, ei kannata mennä vaativaan käsittelyyn. Mutta esim tyvi tai koko pään värjäys ilman suurta värieroa onnistuu kyllä. Leikata en oo uskaltanu. Aika hidasta on, kannattaa varata pitkään tukkaan ainakin 4h. Plussaa tietysti halpa hinta. Eivät ota voittoa joten maksat vaan oikeat kulut. Ja ainakin täällä on niin että jos haluat mustasta tukasta vaalean niin vaikka siihen tehtäis useampi vaalennus niin velotetaan vaan yhdestä. Sama kaiken muunkin kanssa.

Itse olen molemmilla kerroilla tullut toisen kerran (ilmaiseen) korjaukseen, on lisätty pari raitaa yms. Mutta tosiaan ihan joku perus juttu onnistuu kyllä.

Värinpoisto, väri koko päähän ja raidat koko päähän makso 57e. Hiukset yli lapaluiden.

Vierailija
2/3 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kans kokemusta et värjäys ok, mutta hiusten leikkaaminen muotoon/tasaus on todella tuurista kiinni ja vaatii kärsivällisyyttä istua penkissä puolet enemmän ku kampaamossa. Toisaalta ymmärrän et harjoittelevat tulevaan ammattiin, ja ainahan siellä on sitten opettaja, joka seuraa salin tilannetta. Leikkaajat on myös eri vuosiluokkalaisia, toiset leikkaa ekaa vuotta toiset saa kohta paperit kouraan.

Jos sulla on kiire tai haluat tärkeään tilaisuuteen uudet hiukset niin mene aitoon kampaamoon. Jos elämä menee tavallisia latuja niin mene oppilaan luokse. Ja ainahan ne hiukset kasvaa takaisin, uusiutuva luonnonvara.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie kävin aikoinaan Imatran ammattikoululla. Olin silloin työttömänä ja aikaa oli. Kyllähän sitä siellä menikin ½ päivää. Ope kävi ain välillä kattomassa miten sujuu. Kyl värjäykset enimmäkseen onnistu, mut kerran meni pahasti pieleen: blondista tuli tuhkanharmaa! Menin seuraavana päivänä (pipo päässä) kauppaan ostamaan vaalennusaineen ja värjäsin ite. Tuli hyvä:)

Muutaman kerran miulle tuli niin kova pissahätä, että piti mennä haahuilemaan vessaan se muovikaapu päällä! Jälkeenpäin naurattaaa !!!:D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän