Tuleeko teille koskaan sellainen olo kun näette kuuman pariskunnan
"Wou, nuo haluaisin nähdä hommissa" Itselläni tulee, aika usein. Varsinkin homopareista.
Kommentit (18)
Ei. On omakin elämä enkä fantasioi toisista.
Saako nykyaikana enää vastata rehellisesti, että varsinkin homopariskunnan nähdessä loppuu se viimeinenkin himo?
Vierailija kirjoitti:
Saako nykyaikana enää vastata rehellisesti, että varsinkin homopariskunnan nähdessä loppuu se viimeinenkin himo?
Totta kai saa, ei kaikkien tarvitse kaikesta pitää, tietenkään. Mutta se ei tarkoita, että muita ihmisiä voisi halveksia tai muuten katsoa alas.
Olen ilmeisesti tällaisessa kuumassa (hetero)pariskunnassa, koska meille on tullut esim. baareissa ihan rahallakin ehdotuksia että josko meitä saisi katsella. Ei olla suostuttu!
Yleensä ennemminkin "jaa, tuokin l*tka harrastaa seksiä ihqun jänniksensä kanssa"
Kyllä mietin heitä panemassa ja olen kateellinen. Esim salilla käyvät pariskunnat.
N
Ei tule.
Olen kyllä vain tasan kerran nähnyt oikeasti hyvännäköisen, sellaisen veret seisauttavan upean näköisen pariskunnan.
Yleensä jos on upean näköinen tyyppi, niin sen puoliso ei ole.
Homomiehissä on kyllä enemmän hyvännäköisiä kuin heteromiehissä, mut sit taas homostelu ei kiihota yhtään eli en halua nähdä homoparia hommissa, vaikka olisivat miten kuumia.
Pariskunnista juu. Kun näen jonkun hoikan miehen ja runsaan naisen, tulee mieleen miltä naisen orgasmin täyttämät kasvot näyttävät.
Ei kiitos. He ovat tyhmiä. Mies kuitenkin pettää sitä naista Levillä, Tahkolla, Rukalla, laivalla, Tinderissä, kokous/kongressimatkoilla kartanohotelleissa esim. Haikko, Thaimaassa ym..... paska lentää noissa parisuhteissa...
Vierailija kirjoitti:
Olen ilmeisesti tällaisessa kuumassa (hetero)pariskunnassa, koska meille on tullut esim. baareissa ihan rahallakin ehdotuksia että josko meitä saisi katsella. Ei olla suostuttu!
Hyvät voimafantasiat tädillä!
Ikävä tuottaa pettymys, mutta minua ei miehenä kiihota toisten pariskuntien katselu. Ymmärrän että jotkut innostuvat sellaisesta. Meitä on niin moneen junaan.
Mulle ja vaimolle yksi rikas yrittäjämies maksaa tonnin käteen joka kerrasta, kun saa katsoa meidän harrastavan seksiä. Säännöt: saa runkata itseään, mutta ei saa osallistua eikä roiskia meidän päälle tai lakanoille tai tehdä muutenkaan sotkua. Meille tää on ollut korona-aikana ihan unelmadiili, kun olen ollut lomautettuna ja näitä panoja on ollut 2-3 kertaa kuukaudessa.
Vierailija kirjoitti:
Mulle ja vaimolle yksi rikas yrittäjämies maksaa tonnin käteen joka kerrasta, kun saa katsoa meidän harrastavan seksiä. Säännöt: saa runkata itseään, mutta ei saa osallistua eikä roiskia meidän päälle tai lakanoille tai tehdä muutenkaan sotkua. Meille tää on ollut korona-aikana ihan unelmadiili, kun olen ollut lomautettuna ja näitä panoja on ollut 2-3 kertaa kuukaudessa.
Mihin kysemykseen tuo liittyy.
Ei, mutta toisinaan pariskunnista, joilla on suuri kokoero ( iso mies ja pieni nainen) saattaa tulla mieleen, että noilla on saattaa olla jännää menoa.
Tulee