Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten päästä yli siitä, ettei uskalla yrittää kolmatta lasta?

Vierailija
17.11.2020 |

Ja ei - vauvan tekeminen ei ole toivottu vastaus.

En viitsi luetella syitä, miksi emme uskalla yrittää, koska sitten niitä vastaan jankattaisiin. En kaipaa vastauksia kolmen lapsen vanhemmilta - tiedän, että se on parasta maailmassa. Sen sijaan kiinnostaisi kuulla, kuinka vastaavassa tilanteessa olleet ovat päässeet yli siitä, että asettivat ns. järkisyyt edelle ja päättivät olla kuuntelematta sydäntään, joka oli valmistautunut koko elämänsä rakastamaan useampaa lasta.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmost se nyt vaan on

Voi voi ja kättä housuun

Iloitse mitä jo on, se uusin voisi olla pahasti vammainen

Mene terapiaan ja käsittele asia siellä

Muna pilluun ilman ehkäisyä

Vierailija
2/8 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden kanssa on paljon helpompaa. Saa omaa aikaakin, kun toinen vanhemmista pystyy olemaan kahden pienen lapsen kanssa vielä. Kolmen pienen kanssa ei enää onnistu. Liikaa vahtimista ja esim. kotimaan matkustaminenkin mahdotonta. Tarvii molemmat vanhemmat mukaan tai sitten niin että toinen on yhden ja toinen kahden lapsen kanssa. Ei ole siis omaa aikaa ollenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on kaksi lasta. Anna niille enemmän huomiota, äläkä mieti kolmatta.

Vierailija
4/8 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsä vastaus, mutta aika auttaa. Minua auttoi myös se, että aina halutessani saatoin puolisolle sanoa, että surettaa taas tämä sama asia ja hän ymmärsi. Minulle tuli stoppi vastaan kolmen jälkeen, vaikka mies antoi aikanaan vihkisormuksen, jossa oli viisi timanttia ja sanoi, että yksi per lapsi. Olisihan se ollut unelma, mutta elämä ei aina kysele meidän toiveitamme ja suunnitelmiamme. 

Itse näin vielä vuosia vauvaunia, vaikka tiesin, että vauvoja ei enää voi tulla. Surin sitä, että en enää koskaan ole raskaana, tai imetä. Surin myös sitä, että joku, jota olin toivonut jäi saapumatta. Nyt on ikää jo sen verran mittarissa, että kohta tulevat vaihdevuodet. Siinä on varmaan taas yksi haikea paikka, kun naiseus muuttuu erilaiseksi (luulisin).

Vierailija
5/8 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit jättänyt yhteen. Senkö halusit kuulla?

Vierailija
6/8 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kolmen lapsen vanhempi mutta vastaan silti. Itse olisin toivonut neljää, jopa kuutta lasta. Kun lapsia oli kolme vähän suunniteltua pienemmillä ikäeroilla niin totesin, että näin on just hyvä, ihanat muksut, jotka ovat keskenään läheisiä. Projekti valmistui etuajassa, kerrankin :D

Vierailija
7/8 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku voi haluta kolme lasta?

Vierailija
8/8 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se helpottaa ajan kanssa. Itse kanssa päädyin pitämään luvun kahdessa. En vain uskaltanut enää terveysriskien vuoksi. Laitan tuon hellyyden näihin kahteen teiniin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme