Jos ostat karkkipussin, jääkö se kaappiin pitkäksi aikaa, vai syötkö sen kokonaan heti?
Kommentit (16)
Syön samantien! Joskus ostettiin useampi pussi kerralla mutta se oli virhe. Voin syödä useammankin pussin kerralla......
Joo, sokeriholisti :(
Avaan pussin ja syön karkit, en pussia.
Salmiakki-/lakupussi viikossa. Muusta karkista en tykkää, eli säilyis siellä niin kauan kuin joku muu söisi sen. Suklaalevyn saan tuhottua yhdessä päivässä.
Yleensä se on tyhjä siinä vaiheessa kun auto pysähtyy pihaan kauppareissulta tullessa.
Mulla taitaa olla 4 pussia salmiakkia ja 2 pientä suklaalevyä kaapissa. Eli en syö heti.
Riippuu pussista. Aika harvoin ostan, joskus kestää tunnin, joskus 3 kuukautta. Yleensä mitä huonompia sen hitaammin menevät.
Ostan sellaisia 180 g karkkipusseja. En syö heti kokonaan, mutta yleensä puolet tai 2/3 ekana päivänä ja loput seuraavana.
Syön heti, joten parempi jättää suosiolla ne karkit sinne kauppaan, niin ei tule turhaan syötyä.
Mä löyysin kerran mun naaapurin syömässä mun karkkipussia samaaan aikaan kun se pani mun vaimoa.
Heti kaikki, koosta riippumatta.
Siksi olenkin ollut nyt taas jonkin aikaa ostamatta.
Ostan karkkipussin kerran vuodessa eli lakritsia joulunpyhiksi. Pussillinen riittää yleensä 3 päivää.
Vierailija kirjoitti:
Ostan karkkipussin kerran vuodessa eli lakritsia joulunpyhiksi. Pussillinen riittää yleensä 3 päivää.
Ihanan nihilististä.
Kaikki menee heti. Joskus erehtynyt ostamaan useamman pussin useammalle päivälle ja syönyt kaiken saman päivän aikana. Joo karkit jäävät nykyään kaupan hyllylle.
Ostan noin 90g kerran kahdessa viikossa. Osa saattaa jäädä syömättä. Ja joo, oma paheeni on viini ja perusruoka isoina annoksina.