Kysymys sinulle, joka rakastat miestäsi valtavan paljon!
oliko se rakkautta ensi silmäyksellä vai kasvoiko rakkautesi jatkuvasti? kuinka kauan rakkaus kasvoi kasvamistaan - ensimmäiset puoli vuotta vai ensimmäiset kolme vuotta vai...?
entä miten voimakasta on seksuaalinen vetovoimanne? Onko se tavallista voimakkaampaa Myös? Onko halukkuus lisääntynyt vai vähentynyt ajan myötä?
Kommentit (7)
Kasvaa edelleen, nyt jo 18 vuotta yhdessä.
Meidän suhde alkoi työkaveruudesta ja ystävyydestä. Miehelle olin rakkautta ensisilmäyksellä mutta mun puolelta vain sellaista ihanaa luottoa siihen että tuo on mun toinen puoliskoni. Seksillä on ollut aina suuri merkitys ja se on ollut aktiivista ja erinomaista vaikka pari ekaa vuotta mietinkin haittaako se että mieletön intohimo puuttuu mun puoleltani. No, parin vuoden jälkeen tajusin että meidän välillä on jotain suurempaa kuin pelkkä intohimo - syvä, turvallinen ja ihana rakkaus joka kestää kaiken.
Kyllä - haluan miestäni edelleenkin todella paljon ja usein:) Hänen puoleltaan edelleen se sama suuri rakkaus kuin alussakin:D
Oi, kuinka ihana tarina kolmosella on :-)
Olen rakastanut voimakkaasti aivan alusta asti, hän on ehdottomasti elämäni rakkaus. Ollaan oltu yhdessä 19 vuotta, ja rakkaus kasvaa ja syvenee ja lujenee, jos se vain on mahdollista. Seksuaalisesti emme kumpikaan ole eritysen voimakashaluisia, mutta hellyyttä ja koskettelua meillä on paljon.
Tunsimme toisemme useita vuosia ennen kuin aloimme seurustella, eli pikkuhiljaa hyvä tulee. :)
Rakastan miestäni tosi paljon. Seksuaalinen vetovoima on ollut suurempaa kuin kenenkään muun kanssa aivan alusta asti.
Olemme aika erilaisia persoonia. Se mikä liimaa meidät yhteen, on keskinäinen vetovoima ja rakkaus.
Yhdessä vuosikausia.