Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nukahdatko sinä lukiessasi Senias Deitä?

Vierailija
16.03.2014 |

Taas oli tullut palautetta blogiin miten tylsäksi blogi on muuttunut.Kuvat kaikki samoja ja jutut toistaa samaa kaavaa.

Tähän Senia vastaa tietysti kieltävään tyyliinsä "Eipäs ku just tälleen MÄ tykkään".Sama homma kuin verkkokaupan kanssa,ei kykyä kuunnella lukijoiden tai asiakkaiden palautetta.

Luulis sieltä Costumeltakin kohta tulevan palautetta ton blogin sisällöttömyydestä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olekaan tuommoisesta Seniasta edes kuullut. Xeniasta kylläkin.

Ai mutta täähän olikin mukahauska väännös jonkun no life blogikyttääjän taholta. Oikeesti MIKSI te luette niitä blogeja jos teitä ärsyttää niissä aivan kaikki?

Vierailija
2/7 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua ärsytä ihan kaikki. luin ennen tosi mielelläni ja pidän hänen iloisuudestaan edelleen. En vaan ymmärrä miksi hän ei itse huomaa bloginsa tason laskua. Kai se näkyy lukijamäärissäkin? 

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei. Täällä vain tuntuu olevan päivittäin useita aloituksia joiden tarkoituksena on vain haukkua bloggaria. Olisi joskus kiva saada vastaus, että miksi, mitä siitä saa irti.

Vierailija
4/7 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei. Täällä vain tuntuu olevan päivittäin useita aloituksia joiden tarkoituksena on vain haukkua bloggaria. Olisi joskus kiva saada vastaus, että miksi, mitä siitä saa irti.

Vierailija
5/7 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko myöntää että eilen illalla luin nukahtaessa ja nukuinkin sitten 14 tuntia melkein putkeen! Olisiko siis johtunut blogista...

Vierailija
6/7 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitukseni ei ole haukkua BLOGGARIA. Miksi jotkut niin tekevät...siihen ei minulta löydy vastausta.

Ihan silkasta uteliaisuudesta halusin vaan tietää kokevatko muutkin tämän kyseisen blogin tason laskeneen. Ja oikeasti minua harmittaa,että ennen niin kiva ja kepeä blogi on muuttunut tylsäksi ja puoliksi hutaisten tehdyksi.

Hänelle kun siitä vielä maksetaan kuukausipalkkaa niin luulisi kiinnostavan mitä lukijat ovat mieltä.

ap

Vierailija
7/7 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä kuin ap! Toooooodella tylsä,ottaisi enemmän kuvia muustakin kuin itsestään niissä samoissa nahkasaappaissa heidän terassilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi