Onko oikeasti ihan yleistäkin että aikuiset pissaa housuun humalassa tms?
Itse en oo aikuisiällä ikinä kussut housuuni, jos niin kävis niin en taatusti joisi enää ikinä.
Järin ahkera lantionpohjalihasjumppaaja en ole mutta viiden alatiesynnytyksen jälkeenkin pissanpidätyskyky toimii niin yskiessä, trampoliinilla hyppiessä kuin humalassakin.
Olenko erityisen onnekas tapaus? :D
Kommentit (4)
Uuteen opiskelukaupunkiin muutettuani kusin housuuni kotimatkalla ensimmäisellä ryyppyreissulla. En tullut käyneeksi ennen baarista lähtöä vessassa, enkä ollut tajunnut, ettei tässä uudessa kaupungissa ole puskapissapaikkoja laisinkaan kotimatkan varrella... Harmitti niin vietävästi jo tapahtumahetkellä! Ei ole koskaan muulloin ollut edes lähellä tapahtua toistamiseen.
No ei ole yleistä. Sen vielä ymmärtää, jos ensimmäisiä kertoja ryyppäävällä tottumattomalla nuorella menee housuihin, mutta aikuisella tällainen on jo alkoholismin merkki.
Mä olen kuullut miehistä, jotka ovat luulleet housuun kusemisen olevan ihan ok ja normaalia, koska kaikille heidän kavereilleenkin käy aina niin. Hmm.
Mä en oo humalassa pissannut housuun, mutta kakannut olen hurjina opiskeluvuosina kun tuli ryypättyä oikein reippaasti välillä. Tai siis sammuneena oikeastaan olen kakannut, herännyt jossain vaiheessa makaamasta kämppäni lattialta ja kakat housuissa.