Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ystävästä vihollinen?

Vierailija
15.03.2014 |

Ystävä--- onko ollut pettymyksiä? Rakas ystävä on muutunut hirviöksi, tai ainakin sinne päin, mitä ajattelet?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä jos kertoisit ensin, miten se ystäväsi on mielestäsi muuttunut?

Vierailija
2/8 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyseessä on narsisitinen ihminen, josta olet aiemmin nähnyt vain sen toisen puolen. Itse olin aivan järkyttynyt, kun se toinen puoli paljastui minulle henkilöstä, jonka luulin olevan ystäväni. Luonteen julmuus ja kaksinaamaisuus oli niin uskomatonta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka narsistikortti vedetty

Vierailija
4/8 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset muuttuu joskus omituisiksi. Sulje hänet elämäsi ulkopuolelle, ettei tyyppi  pääse lähellesi, loukkaamaan ja pahoittamaan mieltäsi.

Been there, done that.

Vierailija
5/8 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

NO minua yksi arvosteli vaatteita (huora), ulkonäköä (ylipainoisena liian pullea ja normaalipainossa liian laiha), luonnetta, rahankäyttöä, parisuhdetta ja työtä myöden. 

Vierailija
6/8 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 23:49"]

Ihmiset muuttuu joskus omituisiksi. Sulje hänet elämäsi ulkopuolelle, ettei tyyppi  pääse lähellesi, loukkaamaan ja pahoittamaan mieltäsi.

Been there, done that.

[/quote]

onko nimikirjaimesi J.S jos on niin minä olen se 'narsisti' ja sinä pilalla 'miehesi' rinnallla!!! Muutuit miehen myötä kuin päivästä yöksi, kaikki mitä sinussa oli katosi. Tästä olen puhunut, sillä menetin rakkaimman ystäväni!

Vierailija
7/8 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2014 klo 00:31"]

Been there, done that.

[/quote]

onko nimikirjaimesi J.S jos on niin minä olen se 'narsisti' ja sinä pilalla 'miehesi' rinnallla!!! Muutuit miehen myötä kuin päivästä yöksi, kaikki mitä sinussa oli katosi. Tästä olen puhunut, sillä menetin rakkaimman ystäväni!

[/quote]

En ole. Haukuit juuri väärää puuta. Minun ystäväni muuttui läheisrippuvaiseksi ja yritti hallita minua. Sellainen meininki ei sovi minulle.

Vierailija
8/8 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2014 klo 00:47"]

[quote author="Vierailija" time="16.03.2014 klo 00:31"]

Been there, done that.

[/quote]

[/quote]

En ole. Haukuit juuri väärää puuta. Minun ystäväni muuttui läheisrippuvaiseksi ja yritti hallita minua. Sellainen meininki ei sovi minulle.

[/quote]

Erehdyin anteeksi, olisit hyvin sopinut kuvioon juttusi  kanssa. Itse menetin ystäväni onnettomaan suhteeseen (mies alkoholisti). Olen tästä puhunut ystävälleni sekä läheisille ihmisille. Tämän ystäväni koki minun pahuutenani. Harmittaa vain kun hän oli niin avoin ja iloinen ja nykyisin vain haamu entisestä. Lapset kärsii mukana, mutta kylissit kunnossa, hieno talo ym. Jutuilla on aina kaksi puolta!