Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ottaisitko liftaavan vanhuksen kyytiin?

Vierailija
16.11.2020 |

Joka olisi vaikka kepeillään tienreunassa?

Minä valitettavasti en. Pelkäisin että mikähän juoni tässä olisi taustalla. Että vanhus on joku syötti, ja sitten jostain hyppää joku kriminaali.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ketään liftaria

Vierailija
2/8 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottais, kun ei ole autoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tietenkään. Tosin vanhuksethan ovat neljän seinän sisällä. Vai joko ne kyllästyi koronaan? Niiden vuoksi eikö tässä kaikki varo tartuntoja.

4/8 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan normaalisti liftareita. Täällä maalla autetaan toisia. Nyt korona-aikaan kaivaisin vaan hansikaslokerosta kasvomaskit meille molemmille.

Vierailija
5/8 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No herranen aika, just mietin, että menen liftaamalla terveyskeskukseen, kun ei oikein bussitkaan kulje. Ja sitten kukaan ei ottais edes kyytiin ! Ajattelin, että kyllä nyt tällaisen kiltin näköisen mummon uskaltaa joku ottaa kyytiin.

Vierailija
6/8 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muutaman kerran ottanut. Nyt korona-aikaan en ehkä ottaisi.

Vierailija
7/8 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tilanteesta. Jos vanhus on nainen ja paikka ei hirveä syrjäinen, pysähtyisin joka tapauksessa jututtamaan. Jos mies, niin arvioisin tilannetta varovaisemmin, mutta todennäköisesti pysähtyisin ainakin päiväsaikaan. Kovin syrjäisellä alueella ei välttämättä uskaltaisi pysähtyä, kun rosmoilla on nykyään vaikka mitä houkuttelukeinoja. Itse olen siis nainen.

Ikävä kyllä on myös todettava, että vanhuksen "et ni syys" saattaisi hiukan vaikuttaa turvallisuusarviooni, sillä todennäköisyydet sille, että suomalainen vanhus auttaisi jotain rosvojoukkoa, ovat aika pienet. Silloin voisi jopa mennä riskillä ja vaan auttaa vanhusta.

Tosin vanhukset eivät varmaan oikeasti pääse autooni, kun auto on vähän urheilullisempi (hyvin matala).

Vierailija
8/8 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottaisi kyytiin, mutta saattaisin pysähtyä jututtamaan tietäänkö vanhus edes omaa nimeään tai minne on menossa ja mistä tulossa. Sitten katselisin onko lähistöllä hoivakotia josta vanhus on karkuteillä vai asuuko tämä vielä omassa asunnossaan. Lopulta soittaisin varmaan häkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi