Joo kiva. Mies ostanut sitten 14 olutta. Näinköhän tässä joutuu lähtemään äidin luo tuon lapsen kanssa vielä.
Kommentit (51)
haet lisää kun käsky käy.
Vinkki: hae sinne kodinhoitohuoineeseen pari keissiä niin ei käy huonosti ysiltä.
Vierailija kirjoitti:
Niin? Alkaako se riehua noin vähäisistä oluista?
Ei se olut, vaan se jatkuva nalkutus seuraavat 12 tuntia
Vierailija kirjoitti:
Kuka voi juoda 14 olutta samana päivänä? Korkeintaan 3 menisi alas.
Normaali aikuinen mies voi.
Vie lapsi mummolaan ja juo itse puolet. Nalkutatte kumpikin aikanne ja sitten nukkumaan.
Hei, laskekaapa että jos sammuu klo 21, niin se tarkoittaa että joisi kolme kaljaa tunnissa. Se ei ole normaali tahti kenellekään.
Vierailija kirjoitti:
Hei, laskekaapa että jos sammuu klo 21, niin se tarkoittaa että joisi kolme kaljaa tunnissa. Se ei ole normaali tahti kenellekään.
Kukaan ei sammu 14 kaljasta.
Vierailija kirjoitti:
Kuka voi juoda 14 olutta samana päivänä? Korkeintaan 3 menisi alas.
Oletko eilen syntynyt?
Meillä puhutaan jopa päihdeongelmista täällä Suomessa.
Tuon päälle pitäisi vetää vielä viinipullo että voisi sammua.
T. ex-alkoholisti
Suosittelen eroa alkoholistipuolisosta. Toinen vanhempani oli juoppo ja uskoakseni siitä johtuen olen kärsinyt mielenterveysongelmista koko aikuisikäni, nyt yli 20 vuotta jo.
Vierailija kirjoitti:
Sano miehelle, että et halua kuunnella nalkutusta tällä kertaa.
Ymmärsit väärin.
Se on vaimo, joka nalkuttaa seuraavat 12 tuntia.
Aloittaa vasta lauantaina? Itse ollessa juova alkoholisti alkoi juominen tietysti heti perjantaina. Silloin meni se 14-20 olutta ja lauantaina sitten 24-30 olutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se olut, vaan se jatkuva nalkutus seuraavat 12 tuntia
Aamukolmeenko asti aiot nalkuttaa?
Eikö se koko laatikollinen ole ihan normaali päiväannos. 24 tölkkiä joista viimeiset neljä puoliksi juotuja.
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen eroa alkoholistipuolisosta. Toinen vanhempani oli juoppo ja uskoakseni siitä johtuen olen kärsinyt mielenterveysongelmista koko aikuisikäni, nyt yli 20 vuotta jo.
Vaan jos sinulla ongelmiin onkin syynä viinan vähyys. Mietipä sitä.