Mitä kaikkea voisi vuokrata?
Pikku sivubisnes suunnitteilla. Mitä voisi vuokrata ihmisille? Erilaisia pesureita ym
Kommentit (20)
kaikkea mille on kysyntää
alkaen pillu 30 minuuttia.
Onko kenelläkään omaa kokemusta auton antamisesta vuokralle? Nyt kun eetätöiden takia olen paljon kotona. kuten autokin, se olisi käytännössä mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
kaikkea mille on kysyntää
alkaen pillu 30 minuuttia.
Mahtava vastaus. Onnittele itseäsi, kuinka fiksua !!
Vierailija kirjoitti:
Onko kenelläkään omaa kokemusta auton antamisesta vuokralle? Nyt kun eetätöiden takia olen paljon kotona. kuten autokin, se olisi käytännössä mahdollista.
Olen vuokrannut pakettiautoa ja asuntovaunuja. Käytännössä en vuokraisi autoa kuin korkeintaan tutuille. Vakuutus kallis vuokratoimintaan. Ap
Mä olen usein vuokrannut kaljoja. Kummallista että kerran käytettynä ei kelpaa kenellekkään.. Tämän kun kirjoitti niin päässä alkoi soimaan keltainen joki enkuksi ja turojen shellin baariin.
Melkein mitä vain taiteesta vaatteisiin, laitteista kiinteistöihin. Googlas vaikka sanoilla laitevuokraus.
https://kotipalveluaurekseli.fi/
Jopa ihmisiä vuokrataan. Työvoimavuokraus.
Ok, ruokaa tai muita käytössä häviäviä asioita ei voi vuokrata.
Saisko vuokrata lapsia lapsia haluaville? Voisi vaikka joku viikonloppuilta tulla lapsiperheen kotiin laittamaan lapsia nukkumaan. Joku tuntihinta perhe-elämäkokemuksellle.
Mä voisin vuokrata jollekin kikkelini käyttöön tunniksi kerrallaan, vaikka 50€/tunti
Vierailija kirjoitti:
Saisko vuokrata lapsia lapsia haluaville? Voisi vaikka joku viikonloppuilta tulla lapsiperheen kotiin laittamaan lapsia nukkumaan. Joku tuntihinta perhe-elämäkokemuksellle.
Pedofiiiilit varmaan olis innoissaan tästä.
Vierailija kirjoitti:
Kohtua
Suomessa olisi liian kallista ja tuskin niin paljon on viallisia kohtuja että kysyntää olisi.
Pakettiauto
Peräkärry
Varastotilaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen vuokrannut pakettiautoa ja asuntovaunuja. Käytännössä en vuokraisi autoa kuin korkeintaan tutuille. Vakuutus kallis vuokratoimintaan. Ap
Ok, tällaista olen ajatellut, mutta tulee kuitenkin aina välillä mietittyä, jos kuluja voisi jotenkin tasata. Itse en tarvitse autoa edes joka viikko, mutta sitten ajan pitkää matkaa, kun sitä käytän. Ennen menin pyörällä töihin ja auto seisoi kotona, mutta nyt ollaan samassa paikassa päivätkin.
Tähän mennessä toteutuneita: auto, pakettiauto, asuntovaunu
Harkintaan: erilaisia pelureita
Lisääkin ideoita otetaan vastaan
Vierailija kirjoitti:
Aviomiestä
Kyllä. Näitä vuokra-aviomiespalveljuja on tarjolla monissakin kaupungeissa.
He ovat niitä sinkkuihmisten auttajia kodin monissa asioissa.
Nyt ei tarkoitetta mitään seksijuttuja, vaan muita asioita.
Jos on ns. peukalo keskellä kämmentä oleva naisihminen, niin nämä auttavat mm.
muuton jälkeen ripustamaan taulut ja peilit seiniin, lamput kattoon, verhot korkeisiin huoneisiin, kokoamaan uudet kalusteet, viemään kaiken sälän pois jne,
Näin joutuu tekemään, kun muuttaa ihan uudelle paikkakunnalle, eikä lähiomaisia ole.
Samaiset vuokra-aviomiehet hoitavat puutarhaa ja tekevät lumitöitä vanhemmille ihmisille. KÄyttävät kaupoissa ja ostoksilla.
Ei ole aviomiestä, jota vuokrata... ap
Ompelukone
Höyrypesuri
Auto (ite en kyllä uskaltaisi...)
Karaokevehkeet
Pelikonsoli
Lastenrattaat
Lasten turvakaukalo/-istuin
Tikapuut
Vieraspatja (vaikka ilmapatja, jonka voisi pestä)
Astiasto (juhliin)