Keski-ikäinen nainen, miksi et ymmärrä että kaikki eivät voi käydä etätöissä koronan aikaan?
Keski-ikäiset naiset ovat heitä, jotka huutelevat että jääkää kaikki kotiin etätöitä eivätkä ymmärrä etteivät kaikki voi tehdä etänä töitä.
Kommentit (15)
Jos yksi typerä keski-ikäinen nainen on sellaista huudellut, niin entä sitten? Tyhmiä aina riittää, mutta kyllä 99 % ymmärtää, ettei kaikkia töitä voi etätehdä.
Olen keski-ikäinen nainen, enkä ymmärrä millaisten pöllöjen seurassa joudut olemaan.
Kai nyt jokainen tajuaa, että monessa ammatissa se ei onnistu, mutta tunnen ihmisiä, joiden työnantaja ei hyväksy etätöitä, vaikka se olisi mahdollista. Tämä siis pk-seudulla.
Olen keski-ikäinen nainen, enkä tunne ketään joka voi tehdä etätöitä.
Keski-ikäiset miehetkin huutelevat tuollaisia!
Olen keski-ikäinen nainen ja minua säälittää kaikki ihmiset, jotka eivät voi tehdä etätöitä.
Olen keski-iän ylittänyt nainen,tilahuoltaja,enkä voi siivota etänä.Olen käynyt koko korona-ajan töissä ja jatkuu vielä.....
Olen keski-ikäinen nainen. En suostu tekemään etätöitä.
Hullut voivat huutaa minulle töissä, mutta eivät kotonani.
Vinkki huutajille: älkää huutako.
Kyllä ne on ennemmin Ylen isopalkkaiset toimittajat jotka tekee ohjelmia, joissa uikutetaan etätyöläisten järkyttäviä apatiaongelmia ja hoetaan viikosta toiseen miten koko Suomi on nyt etätöissä.
Olen keski-ikäinen nainen enkä ymmärrä aloitusta. Älä yleistä.
No en usko. Kyllä normaalijärkinen ymmärtää, ettei kaikki voi tehdä etätöitä.
Olen keski-ikäinen nainen, ja lopen kyllästynyt jo tekemään etätöitä.
Työnantaja ei katso hyvällä konttorille palaamista.
Vaikea se on vanhuksia etänä hoitaa, vaikka haluaisinkin. Mieskin joutuu joka aamu lähtemään kirvesmiehen hommiin. Ei sekään etänä onnistu.🙂
Olen keski-ikäinen nainen enkä minäkään voi tehdä etätöitä. Miksi siis huutelisin tuollaista?