Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tapaa kumppaninne ei ilmeisesti kykene muuttamaan ja se NYPPII

Vierailija
13.11.2020 |

Oma miehenihän kokee olevansa avulias 'siivotessaan' tavarat pois tieltä, eli siirtäessään ne johonkin toiseen paikkaan, jonne ne eivät kuulu. Sitten joudun itse ne etsimään ja laittamaan tiskikoneeseen, pyykkikoriin, vaatekaappiin, ruokakomeroon, lelulaatikkoon....

Ihan sama kuinka monta kertaa olen sanonut, että tämä 'avuliaisuus' ei itse asiassa auta yhtään, niin eiköhän toistu taas kohta.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loputon torkuttaminen kun itse voisi nukkua rauhassa vielä pitkään.

Vierailija
2/5 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies luulee siivonneensa asunnon ja odottaa sen mukaista kiitosta, kun heiluttaa imuria olohuoneen keskilattialla 5min. kun sitten muistuttelen pölyistä, lattian pesusta, vessojen siivouksesta yms. hän loukkaantuu. Joka kerta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies luulee siivonneensa asunnon ja odottaa sen mukaista kiitosta, kun heiluttaa imuria olohuoneen keskilattialla 5min. kun sitten muistuttelen pölyistä, lattian pesusta, vessojen siivouksesta yms. hän loukkaantuu. Joka kerta.

Keskulattia-jankkaaja =D tulee aina niin hyvä mieli kun jankkaat asiaasi palstalla vuodesta toiseen =D

Vierailija
4/5 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mässyttäminen, on kuulemma purentavika joka estää suun pitämisen kiinni.

Vierailija
5/5 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua alkaa pikkuhiljaa nyppiä, että mies ei saa mitään tavaraa paikoilleen. Eilen piti soittaa miehelle töihin, minne hän on piilottanut minun kamman, kun en löytänyt sitä mistään. Aamulla kynsisakset löytyi pyykkikorista, oli tuuria, että ne ei menneet pyykin mukana koneeseen. Kaikki leipäpussit jää myös auki ja juusto on aina ihan kuivaa, kun pakettia ei mies saa suljettua. Hyvää ruokaa menee tuon takia roskiin, kun mies itsekään ei syö niitä kuivuneita juustopaloja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi