Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tässä ketjussa saa vapaasti valittaa pikkuasioista joita muut saattavat pitää merkityksettöminä muttai tse olet kokenut suurena vääryytenä

Vierailija
13.11.2020 |

Muistan aina kuinka kouluruokalassa toistui sama juttu: kun ruuaksi oli kalakeittoa, siis veteen keitettyä pakasteseitikeittoa jossa ei ollut edes suolan makua, kala-allergisille tarjottiin lempiruokaani paistettuja nakkeja. Pistää vihaksi vielä tänä päivänäkin!

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan saanut kunnollista polkupyörää vaan sisarusten hajalle käyttämän vanhan. Tämä ei muuten olisi ongelma mutta meillä ei kukaan osannut huoltaa - vasta aikuisena olen päässyt kokemaan että pyörä voi olla hyvä kulkupeli eikä rasita polkijaa liikaa.

Vierailija
2/14 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun isossa marketissa kassa päättää sulkea jonon niin, että jonossa jo useita minuutteja jonottaneet jäljellä olevat 2-3 ihmistä laitetaan etsimään toinen kassa ja aloittamaan jonotus alusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pitkät kihartuvat hiukset leikattiin 5-vuotiaana lyhyeksi poikatukaksi kun äiti ei jaksanut/osannut hoitaa niitä (ei hoitoainetta, ei kunnon hiusharjaa). Tämän seurauksena kerhossa paras kaverini hylkäsi mut ja vaihtoi toiseen pitkätukkaisern tyttöön. Kukaan ei halunnut leikkiä mun kanssa.

Vierailija
4/14 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti leipoi lakkiaisiini vain yhden voileipäkakun ja se oli vege

Vierailija
5/14 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun on todella huono näkö ja rillien valitseminen tuottaa päänvaivaa.Kaupassa ilman vahvuuksia lasit näyttää hyvältä.Sitten kun siihen pistetään omat vahvat linssit,niin näyttääkin ihan erilaiselta ja yleensä ei niin hyvältä.

Vierailija
6/14 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päälleni roiskittiin vettä uimahallissa.

Vierailija
7/14 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhepäivähoitaja laittoi makaronilaatikkooni ketsuppia ja kun sanoin, etten halua ketsuppia, hän vain kaapi enimmät päältä pois.

Vierailija
8/14 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päälleni roiskittiin vettä uimahallissa.

Tulin kertomaan ihan samaa. En ole päässyt yli.

Vierailija
9/14 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
10/14 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain 12-vuotiaana lahjan, jota veljeni oli toivonut. Veljen käyttöön se menikin, en itse käyttänyt koskaan.

Wtf, vanhemmat?

Vierailija
11/14 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perhepäivähoitaja laittoi makaronilaatikkooni ketsuppia ja kun sanoin, etten halua ketsuppia, hän vain kaapi enimmät päältä pois.

Sama juttu kun minua opetettiin syömään terveellisesti niin isä länttäsi ruokalusikallisen kirpeitä puolukoita aterian parhaan makuisen osan päälle.

Vierailija
12/14 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun täytin 18 oli kuuma kesä ja ostin lähikaupasta muutaman hienoimpia tuontioluita mitä silloin sai. Vein ne jääkaappiin ja äiti järkyttyi ne nähdessään ja komensi leikkaamaan ruohon isolta pihaltamme. Kun olin valmis, hikinen ja janoinen ajattelin että nyt maistuisi virkistävä juoma isäni oli juonut ne pois!

Vierailija
13/14 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
14/14 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun täytin 15 v. ja olisin halunnut mopon, kun pari kaverianikin sai, en saanut. Syyksi kerrottiin se, että olen tyttö, eikä ole hyväksi että pääsisin kulkemaan yksikseni kylille, jossa voisin tavata poikia.

Kaikki kolme veljeäni saivat tietysti mopot, kun täyttivät 15.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän